beran-prednost-zprava-jako-omezeni-rychlosti.jpg

Beran: Přednost zprava jako omezení rychlosti

Zajímavosti o autech

Definovat maximální rychlost na silnici lze různě. Obligátní značkou s číslem anebo také změnou přednosti. Co na tom, že otázka zlepšení je pak přinejmenším "diskutabilní?"

Diskuze

17 komentářů

    PN

    To jeste nic neni. To u nas v Kosmonosich u Ml. Boleslavi (mesto v kopci nad Mladou Boleslavi) mame takoveho super cu**** chytraka (samozrejme mysleno „cuper“ ;-] …) kterej dal prednosti zprava v dost prudkem kopci mezi barakama. Takze ted to vypada tak, ze na kazde krizovatce (pri jizde do kopce) skoro zastavite, podradite, poskadlite plyn a za par metru znova a tak celkem 5x nez ten kopec vyjedete. Chudaci ty co tam bydli. Dejchaj prach z desticek, spojky, saze z vejfuku, hluk je samozrejme taky vyssi. No a aby toho nebylo malo, cely je to uvozeny retarderem slozenym ze sady cocek – tedy tim absolutne nejhorsim, co se da poridit (2x hlucnejsi nez podelny a poskozuje napravy radialnimi i axialnimi silami). Asi toho blba co tohle vymyslel rekrutovali z naseho prosluleho ustavu. Nastesti bydlim ve ctvrti, kde to jeste neni a snad ani nebude, v opacnem pripade ac politiku nemusim do lokalni politiky zrejme vstoupim…. 🙁

    PN

    A jeste jedna specialita je u nas v posledni mode rozsirena. Jsou to krizovatky, ktere nejsou osove soumerne, uz mam dve takove. Jak se chovat na teto krizovatce, pokud bude na hlavni volno, ale z vedlejsich silnic pojedou auta a obe budou odbocovat doleva?

    https://mapy.cz/zakladni?x=14.9304377&y=50.4444684&z=20&base=ophoto

    Zatim kazdy policajt, ktereho jsem se na tohle ptal tvrdi, ze to jsou dve krizovatky za sebou a prednost ma vlastne ten s rychlejsi nohou na plynu, protoze pak uz je vuci druhemu vozidlu na hlavni….

    Luděk

    Obdoba je v Novém Bydžově a funguje normálně jako proti sobě.

    autoskola

    Tak je vidět, že se všude najdou „odborníci“ a tak je tomu i u nás v Berouně, všude přednost zprava i na zažitých křižovatkách, jako by někdo chtěl zmást řidiče, aby bylo více nehod a servisy měly dost práce.., je to hrozné, stejné je to i v okolích obcích, tak pomoz nám Ježíšek,

    autoskola

    Tak je vidět, že se všude najdou „odborníci“ a tak je tomu i u nás v Berouně, všude přednost zprava i na zažitých křižovatkách, jako by někdo chtěl zmást řidiče, aby bylo více nehod a servisy měly dost práce.., je to hrozné, stejné je to i v okolích obcích, tak pomoz nám Ježíšek,

    Pelli

    Myslím,že trochu lepší to bude,když budete jezdit převážně v noci.

    michal

    Nebojte se bude to horší vzhledem k tomu, úředník plánuje od stolu, tudíž neví problém a hlavně tam nejezdí.Stejné jako MHD Praha, Ropid dostává peníze a musí vyvíjet činnost, stejně jako ve Vašem případě.

    Pelli

    Buďte rád,že na Vás neprší.

    Jarda

    Na Praze 6 je to same, pri zavedeni placenych zon (které nic neresi a jen pridelavaji potize) také byly odstraneny zancky a plati prednost zprava. Cekam jen, kdy me někdo naboura, a to občas k tomu nemá daleko. Nejlepsi je situace, kdy auto zastavi, aby dalo prednost zprava a další ho objizdi v protismeru, protože nechape, proc to auto před nim zastavilo…

    Surcuf

    Takových a jiných pitomostí najdeme všude za korunu pytel – ať žije ekoterrorismus!

    To jo,

    funguje, dokud tam nějaký blb nezpůsobí malér, pak to zase budou neskutečné soudní tahanice, protože lze různě posuzovat, zda šlo o vyhýbání při odbočování vlevo (přičemž jeden toto nedodržel, třeba jen zapomněl blinkr – a to je „nezávažné“ opomenutí, oproti nedání přednosti) nebo druhý nepřiměřeně rychle a agresivně vjel na „hlavní“ , aby byl ve výhodě a druhý borec to nečekal………..

    Surcuf

    Nebo na kole

    R

    U nás taky….hodně úředníků hodně chytrolínů…

    Jan Husa

    Popsaný případ je klasika v rozhodování úředníků – od stolu.
    Nicméně stačí tak málo. Říká se tomu kruhový objezd. Pokud kdy někdo byl v Anglii a měl možnost cestovat po venkově zjistit jak je to triviální neboli jednoduché. Kruhový objezd je na silnici natřený bílý vyplněný kruh a vše je pro řidiče dané bez zdržování a nervů. Tyto kruháče jsou i na nejmenších cestách, kde je není možné ani pomalu objet kvůli malému průměru, ale je vyřešen problém s předností a plynulostí provozu. Kruhové objezdy jsou v Anglii klidně i na dálnicích a fungují.
    Takže za málo peněz hodně muziky.

    Bohouš

    Již více než čtyřicet let jezdím jako řidič , za tu dobu jsem ujel asi 1 200 000 km. V posledních cca 20 letech jsem dospěl k názoru , že pro vymýšlení dopravních staveb , opatření a vše co souvisí se silniční dopravou ( viz zhora uvedený článek, organizace na 95 % parkovišť u obchodních a v obchodních centrech , rozmístění a časování semaforů , atd. ) mají na starost speciálními testy vybraní nesvéprávní velice retardovaní jedinci , kteří popírají veškerou logiku . A tomuto ansáblu velí zelení cyklističtí teroristé , viz v Praze rušení jízdních pruhů ve prospěch cyklistů v nejkopcovatějších částech města , kde je hustota jejich provozu asi 2 cyklisti za týden.

    Yanek

    Z prava z leva, při třetím křížení jsem se ztratil. Škoda, mohl jsem se něco dozvědět.

    JS

    Podle popisu tipuji na ulici Na Jarově v Praze. Okolí Jarova a vlastně komplet Jarov + Koněvova ulice v této části od Ohrady nahoru směrem na Jarov je doslova učiněné dopravně-fašistické peklo…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist