Beran: Přednost zprava jako omezení rychlosti
Zajímavosti o autech
Definovat maximální rychlost na silnici lze různě. Obligátní značkou s číslem anebo také změnou přednosti. Co na tom, že otázka zlepšení je pak přinejmenším "diskutabilní?"
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Zajímavosti o autech
Definovat maximální rychlost na silnici lze různě. Obligátní značkou s číslem anebo také změnou přednosti. Co na tom, že otázka zlepšení je pak přinejmenším "diskutabilní?"
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To jeste nic neni. To u nas v Kosmonosich u Ml. Boleslavi (mesto v kopci nad Mladou Boleslavi) mame takoveho super cu**** chytraka (samozrejme mysleno „cuper“ ;-] …) kterej dal prednosti zprava v dost prudkem kopci mezi barakama. Takze ted to vypada tak, ze na kazde krizovatce (pri jizde do kopce) skoro zastavite, podradite, poskadlite plyn a za par metru znova a tak celkem 5x nez ten kopec vyjedete. Chudaci ty co tam bydli. Dejchaj prach z desticek, spojky, saze z vejfuku, hluk je samozrejme taky vyssi. No a aby toho nebylo malo, cely je to uvozeny retarderem slozenym ze sady cocek – tedy tim absolutne nejhorsim, co se da poridit (2x hlucnejsi nez podelny a poskozuje napravy radialnimi i axialnimi silami). Asi toho blba co tohle vymyslel rekrutovali z naseho prosluleho ustavu. Nastesti bydlim ve ctvrti, kde to jeste neni a snad ani nebude, v opacnem pripade ac politiku nemusim do lokalni politiky zrejme vstoupim…. 🙁
A jeste jedna specialita je u nas v posledni mode rozsirena. Jsou to krizovatky, ktere nejsou osove soumerne, uz mam dve takove. Jak se chovat na teto krizovatce, pokud bude na hlavni volno, ale z vedlejsich silnic pojedou auta a obe budou odbocovat doleva?
https://mapy.cz/zakladni?x=14.9304377&y=50.4444684&z=20&base=ophoto
Zatim kazdy policajt, ktereho jsem se na tohle ptal tvrdi, ze to jsou dve krizovatky za sebou a prednost ma vlastne ten s rychlejsi nohou na plynu, protoze pak uz je vuci druhemu vozidlu na hlavni….
Obdoba je v Novém Bydžově a funguje normálně jako proti sobě.
Tak je vidět, že se všude najdou „odborníci“ a tak je tomu i u nás v Berouně, všude přednost zprava i na zažitých křižovatkách, jako by někdo chtěl zmást řidiče, aby bylo více nehod a servisy měly dost práce.., je to hrozné, stejné je to i v okolích obcích, tak pomoz nám Ježíšek,
Tak je vidět, že se všude najdou „odborníci“ a tak je tomu i u nás v Berouně, všude přednost zprava i na zažitých křižovatkách, jako by někdo chtěl zmást řidiče, aby bylo více nehod a servisy měly dost práce.., je to hrozné, stejné je to i v okolích obcích, tak pomoz nám Ježíšek,
Myslím,že trochu lepší to bude,když budete jezdit převážně v noci.
Nebojte se bude to horší vzhledem k tomu, úředník plánuje od stolu, tudíž neví problém a hlavně tam nejezdí.Stejné jako MHD Praha, Ropid dostává peníze a musí vyvíjet činnost, stejně jako ve Vašem případě.
Buďte rád,že na Vás neprší.
Na Praze 6 je to same, pri zavedeni placenych zon (které nic neresi a jen pridelavaji potize) také byly odstraneny zancky a plati prednost zprava. Cekam jen, kdy me někdo naboura, a to občas k tomu nemá daleko. Nejlepsi je situace, kdy auto zastavi, aby dalo prednost zprava a další ho objizdi v protismeru, protože nechape, proc to auto před nim zastavilo…
Takových a jiných pitomostí najdeme všude za korunu pytel – ať žije ekoterrorismus!
funguje, dokud tam nějaký blb nezpůsobí malér, pak to zase budou neskutečné soudní tahanice, protože lze různě posuzovat, zda šlo o vyhýbání při odbočování vlevo (přičemž jeden toto nedodržel, třeba jen zapomněl blinkr – a to je „nezávažné“ opomenutí, oproti nedání přednosti) nebo druhý nepřiměřeně rychle a agresivně vjel na „hlavní“ , aby byl ve výhodě a druhý borec to nečekal………..
Nebo na kole
U nás taky….hodně úředníků hodně chytrolínů…
Popsaný případ je klasika v rozhodování úředníků – od stolu.
Nicméně stačí tak málo. Říká se tomu kruhový objezd. Pokud kdy někdo byl v Anglii a měl možnost cestovat po venkově zjistit jak je to triviální neboli jednoduché. Kruhový objezd je na silnici natřený bílý vyplněný kruh a vše je pro řidiče dané bez zdržování a nervů. Tyto kruháče jsou i na nejmenších cestách, kde je není možné ani pomalu objet kvůli malému průměru, ale je vyřešen problém s předností a plynulostí provozu. Kruhové objezdy jsou v Anglii klidně i na dálnicích a fungují.
Takže za málo peněz hodně muziky.
Již více než čtyřicet let jezdím jako řidič , za tu dobu jsem ujel asi 1 200 000 km. V posledních cca 20 letech jsem dospěl k názoru , že pro vymýšlení dopravních staveb , opatření a vše co souvisí se silniční dopravou ( viz zhora uvedený článek, organizace na 95 % parkovišť u obchodních a v obchodních centrech , rozmístění a časování semaforů , atd. ) mají na starost speciálními testy vybraní nesvéprávní velice retardovaní jedinci , kteří popírají veškerou logiku . A tomuto ansáblu velí zelení cyklističtí teroristé , viz v Praze rušení jízdních pruhů ve prospěch cyklistů v nejkopcovatějších částech města , kde je hustota jejich provozu asi 2 cyklisti za týden.
Z prava z leva, při třetím křížení jsem se ztratil. Škoda, mohl jsem se něco dozvědět.
Podle popisu tipuji na ulici Na Jarově v Praze. Okolí Jarova a vlastně komplet Jarov + Koněvova ulice v této části od Ohrady nahoru směrem na Jarov je doslova učiněné dopravně-fašistické peklo…