Beran: Navrhované úpravy bodového systému II.
Zajímavosti o autech
Téma zlepšování dopravní situace prostřednictvím úpravy bodového systému, řeší právní expert JUDr. Beran. Nejde ale spíše o "zlepšování"?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Zajímavosti o autech
Téma zlepšování dopravní situace prostřednictvím úpravy bodového systému, řeší právní expert JUDr. Beran. Nejde ale spíše o "zlepšování"?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Neustále se vymýšlí, jak řidičům ztížit život, tak zvané snižování administrativy, neustále vede k jejímu zvyšování. Co na to soudruzi z ČSSD?????
Neustále se vymýšlí, jak řidičům ztížit život, tak zvané snižování administrativy, neustále vede k jejímu zvyšování. Co na to soudruzi z ČSSD?????
-za řízení pod vlivem alkoholu nebo jiné návykové látky vozidel se pokuta zvedá na 25 – 75 tisíc Kč (dosud byla horní sazba 50 tisíc)pokud je porušením povinnosti způsobena nehoda, zvyšuje se sazba ¨-pokuty na dvojnásobek (při nehodě s alkoholem by to tedy mohlo být až 150 000 Kč)
-za některé středně závažné přestupky, jízda pod vlivem alkoholu do 1 promile, se pokuta zvedá na 7 – 25 tisíc Kč (dosud 10 – 20 tisíc)
U řidiče vozidla více než 1 promile je trestný čin. Z praxe zákaz řízení a bez finanční sankce. Takhle rozhodují soudy a to i u dopravní nehody. Ptal jsem se jednoho řidiče proč při 2,25 promile dostal jen zákaz řízení 2 roky a on uvedl, že soud zohlednil jeho dluhy, kdy finančním trestem by potrestal i jeho rodinu.
Cyklista dnes dostane 25.000,- 50.000 Kč, podle nového až 150.000,- Kč zákaz řízení nemůže dostat.
Alkohol na jízdním kole určitě ne, ale 150.000,- Kč je opravdu moc. A řidič auta jen zákaz řízení????????
-za řízení pod vlivem alkoholu nebo jiné návykové látky vozidel se pokuta zvedá na 25 – 75 tisíc Kč (dosud byla horní sazba 50 tisíc)pokud je porušením povinnosti způsobena nehoda, zvyšuje se sazba ¨-pokuty na dvojnásobek (při nehodě s alkoholem by to tedy mohlo být až 150 000 Kč)
-za některé středně závažné přestupky, jízda pod vlivem alkoholu do 1 promile, se pokuta zvedá na 7 – 25 tisíc Kč (dosud 10 – 20 tisíc)
U řidiče vozidla více než 1 promile je trestný čin. Z praxe zákaz řízení a bez finanční sankce. Takhle rozhodují soudy a to i u dopravní nehody. Ptal jsem se jednoho řidiče proč při 2,25 promile dostal jen zákaz řízení 2 roky a on uvedl, že soud zohlednil jeho dluhy, kdy finančním trestem by potrestal i jeho rodinu.
Cyklista dnes dostane 25.000,- 50.000 Kč, podle nového až 150.000,- Kč zákaz řízení nemůže dostat.
Alkohol na jízdním kole určitě ne, ale 150.000,- Kč je opravdu moc. A řidič auta jen zákaz řízení????????
Jsou zde lidé, pro které není 10 000,-Kč žádný peníz !!! Jsou zde lidé, pro které není ani 100 000,-Kč žádný peníz !!! A teď mi někdo laskavě vysvětlete, jak k tomu dojdu třeba já, když mi napaří pokutu blbých 1 000,-Kč a náš domácí rozpočet se z toho vzpamatovává 2 měsíce ?! Pokuta 10 000,- znamená pro mou rodinu naprostou likvidaci, protože si budu muset sehnat úvěr, který mi nikdo, vzhledem k příjmům nedá, takže půjčku od lichvářů !!! Tady někomu evidentně hrabe !!! Jestli nebude pokutování podle výšky příjmů, tak je jakékoliv zvyšování pokut akorát likvidace většiny obyvatelstva !!! Nejsme všichni horních 10 000 !!!
Jsou zde lidé, pro které není 10 000,-Kč žádný peníz !!! Jsou zde lidé, pro které není ani 100 000,-Kč žádný peníz !!! A teď mi někdo laskavě vysvětlete, jak k tomu dojdu třeba já, když mi napaří pokutu blbých 1 000,-Kč a náš domácí rozpočet se z toho vzpamatovává 2 měsíce ?! Pokuta 10 000,- znamená pro mou rodinu naprostou likvidaci, protože si budu muset sehnat úvěr, který mi nikdo, vzhledem k příjmům nedá, takže půjčku od lichvářů !!! Tady někomu evidentně hrabe !!! Jestli nebude pokutování podle výšky příjmů, tak je jakékoliv zvyšování pokut akorát likvidace většiny obyvatelstva !!! Nejsme všichni horních 10 000 !!!
Za projetí na červenou sebrat papíry,to už je zvrhlost.Minulý týden jsem projel dvakrát na stejné křižovatce ze dvou směrů červenou.Když jsem se blížil k semaforu svítila zelená.Naskočila oranžová a to už jsem byl tak blízko,že jsem nestačil bezpečně zastavit a jel jsem dál.Když jsem míjel semafor,skočila červená.Podotýkám,že jsem jel soupravou cca 32t. To na fleku prostě nezabrzdím. Panstvo asi vychází z vlastní zkušenosti při řízení OA,kdy dupne na brzdu a stojí. Ano,souhlasil bych s tím,kdyby byl jednotný interval oranžové na všech semaforech ,nebo,což je asi nejlepší,dát na každý semafor počítadlo do oranžové. Na další křižovatce je interval takový,že přede mnou odjede OA a než naloženou soupravu rozjedu,chytrý systém vyhodnotí že tam nejsem a je tam hnedle červená .
Za projetí na červenou sebrat papíry,to už je zvrhlost.Minulý týden jsem projel dvakrát na stejné křižovatce ze dvou směrů červenou.Když jsem se blížil k semaforu svítila zelená.Naskočila oranžová a to už jsem byl tak blízko,že jsem nestačil bezpečně zastavit a jel jsem dál.Když jsem míjel semafor,skočila červená.Podotýkám,že jsem jel soupravou cca 32t. To na fleku prostě nezabrzdím. Panstvo asi vychází z vlastní zkušenosti při řízení OA,kdy dupne na brzdu a stojí. Ano,souhlasil bych s tím,kdyby byl jednotný interval oranžové na všech semaforech ,nebo,což je asi nejlepší,dát na každý semafor počítadlo do oranžové. Na další křižovatce je interval takový,že přede mnou odjede OA a než naloženou soupravu rozjedu,chytrý systém vyhodnotí že tam nejsem a je tam hnedle červená .
Připadá Vám logické aby byly za nezapnuté pásy odečteny 3 body? Pokutu chápu,ale body? Vždyť tady se jedná “ jen „o zdraví a život řidiče. Stát na lidi kašle a na jednou taková starost a řidiče a jeho zdraví. Vždyť to vše v případě zranění jde stejně za viníkem nehody.A pojišťovny ty umějí kasirovat,vyplácet to jim už tak nejde. A proč stát není tak aktivní i při oznamování řidičům, že se jim připisuje nějaký bod na jejich konto.Proč je řidič, který se vyboduje chlastem a drogama potrestán víc jak vybodovaný jen za pásy či malé překročení rychlosti? Ten chlast a drogy myslím v malém a bez průseru. Jen prostě za jízdu pod vlivem těchto látek. No ono celé to je postaveno je a jen na penězích. Nějaká bezpečnost je druhořadá. Tady jde o autoškoly školící střediska. Prostě jen prachy !!!
Připadá Vám logické aby byly za nezapnuté pásy odečteny 3 body? Pokutu chápu,ale body? Vždyť tady se jedná “ jen „o zdraví a život řidiče. Stát na lidi kašle a na jednou taková starost a řidiče a jeho zdraví. Vždyť to vše v případě zranění jde stejně za viníkem nehody.A pojišťovny ty umějí kasirovat,vyplácet to jim už tak nejde. A proč stát není tak aktivní i při oznamování řidičům, že se jim připisuje nějaký bod na jejich konto.Proč je řidič, který se vyboduje chlastem a drogama potrestán víc jak vybodovaný jen za pásy či malé překročení rychlosti? Ten chlast a drogy myslím v malém a bez průseru. Jen prostě za jízdu pod vlivem těchto látek. No ono celé to je postaveno je a jen na penězích. Nějaká bezpečnost je druhořadá. Tady jde o autoškoly školící střediska. Prostě jen prachy !!!
Připadá Vám logické aby byly za nezapnuté pásy odečteny 3 body? Pokutu chápu,ale body? Vždyť tady se jedná “ jen „o zdraví a život řidiče. Stát na lidi kašle a na jednou taková starost a řidiče a jeho zdraví. Vždyť to vše v případě zranění jde stejně za viníkem nehody.A pojišťovny ty umějí kasirovat,vyplácet to jim už tak nejde. A proč stát není tak aktivní i při oznamování řidičům, že se jim připisuje nějaký bod na jejich konto.Proč je řidič, který se vyboduje chlastem a drogama potrestán víc jak vybodovaný jen za pásy či malé překročení rychlosti? Ten chlast a drogy myslím v malém a bez průseru. Jen prostě za jízdu pod vlivem těchto látek. No ono celé to je postaveno je a jen na penězích. Nějaká bezpečnost je druhořadá. Tady jde o autoškoly školící střediska. Prostě jen prachy !!!
Připadá Vám logické aby byly za nezapnuté pásy odečteny 3 body? Pokutu chápu,ale body? Vždyť tady se jedná “ jen „o zdraví a život řidiče. Stát na lidi kašle a na jednou taková starost a řidiče a jeho zdraví. Vždyť to vše v případě zranění jde stejně za viníkem nehody.A pojišťovny ty umějí kasirovat,vyplácet to jim už tak nejde. A proč stát není tak aktivní i při oznamování řidičům, že se jim připisuje nějaký bod na jejich konto.Proč je řidič, který se vyboduje chlastem a drogama potrestán víc jak vybodovaný jen za pásy či malé překročení rychlosti? Ten chlast a drogy myslím v malém a bez průseru. Jen prostě za jízdu pod vlivem těchto látek. No ono celé to je postaveno je a jen na penězích. Nějaká bezpečnost je druhořadá. Tady jde o autoškoly školící střediska. Prostě jen prachy !!!
Připadá Vám logické aby byly za nezapnuté pásy odečteny 3 body? Pokutu chápu,ale body? Vždyť tady se jedná “ jen „o zdraví a život řidiče. Stát na lidi kašle a na jednou taková starost a řidiče a jeho zdraví. Vždyť to vše v případě zranění jde stejně za viníkem nehody.A pojišťovny ty umějí kasirovat,vyplácet to jim už tak nejde. A proč stát není tak aktivní i při oznamování řidičům, že se jim připisuje nějaký bod na jejich konto.Proč je řidič, který se vyboduje chlastem a drogama potrestán víc jak vybodovaný jen za pásy či malé překročení rychlosti? Ten chlast a drogy myslím v malém a bez průseru. Jen prostě za jízdu pod vlivem těchto látek. No ono celé to je postaveno je a jen na penězích. Nějaká bezpečnost je druhořadá. Tady jde o autoškoly školící střediska. Prostě jen prachy !!!
Nedotknutelná vrchnost zvyšuje restrikce za celkem běžné prostředky, ale to se ponejvíce dotkne běžných lidí, kteří zaviní přestupek nebo nehodu celkem náhodně, budou-li mít prostě smůlu. Neboť ti, kdož páchají přestupky opakovaně, je budou páchat stejně, i kdyby to ještě zvýšili třeba i na trojnásobek! Co jsou schopni udělat feťákovi či alkoholikovi bez řidičáku za volantem? Celkem nic!!! Takto velké peníze z žádného z nich stejně nevyrazí a bez řidičáku budou jezdit dál. Zavřou-li každého z nich do vězení, jen způsobí problém ministerstvu spravedlnosti, jelikož se jen zvýší počet dalších uvězněných v dnes již tak přeplněných věznicích. Za těchto okolností jde pouze o akt biče na slušné lidi, kteří budou schopni a ochotni zaplatit, případně může jít o dluhovou past na sociálně slabší vrstvy, především, na důchodce.
A jak bude potrestán pan ministr dopravy D.Ť. za ty hromadné a nekoordinované opravy silnic, kdy jsou uzavírány i silně frekventované souběžné tahy, což znamená závary na silnicích a dlouhá hodiny zbytečného čekání. Navíc, opravy probíhají zdlouhavě, jelikož na tak obrovský počet oprav není dostatek odborně zdatných firem s dostatečnými kapacitami odborně zaškolených lidí, a pak na dlouhých uzavřených úsecích pracuje jen pár lidí s minimálním zázemím techniky. No pracuje, pracuje sem tam někdo a ti co stojí a koukají kolikrát ani nemají lopatu, aby se měli o co opřít. Takže jak to vidím, tak mnoho oprav se realizuje jen proto, abychom stihli vyčerpat peníze z EU. Silnice pak opravuje kde kdo s ubohými technickými prostředky, díry zalepují jako vlaštovka hnízdo a tento způsob oprav obrovskou dopravní zátěž nadlouho nevydrží. Tak k čemu to pak je, taková ničemná práce? Je to jen pro naštvání řidičů i lidí bydlících při opravovaných komunikacích. A samozřejmě k vytažení peněz z evropské unie do kapes kamarádíčků a poté části peněz z kapes kamarádíčků do stranických pokladen.
Nedotknutelná vrchnost zvyšuje restrikce za celkem běžné prostředky, ale to se ponejvíce dotkne běžných lidí, kteří zaviní přestupek nebo nehodu celkem náhodně, budou-li mít prostě smůlu. Neboť ti, kdož páchají přestupky opakovaně, je budou páchat stejně, i kdyby to ještě zvýšili třeba i na trojnásobek! Co jsou schopni udělat feťákovi či alkoholikovi bez řidičáku za volantem? Celkem nic!!! Takto velké peníze z žádného z nich stejně nevyrazí a bez řidičáku budou jezdit dál. Zavřou-li každého z nich do vězení, jen způsobí problém ministerstvu spravedlnosti, jelikož se jen zvýší počet dalších uvězněných v dnes již tak přeplněných věznicích. Za těchto okolností jde pouze o akt biče na slušné lidi, kteří budou schopni a ochotni zaplatit, případně může jít o dluhovou past na sociálně slabší vrstvy, především, na důchodce.
A jak bude potrestán pan ministr dopravy D.Ť. za ty hromadné a nekoordinované opravy silnic, kdy jsou uzavírány i silně frekventované souběžné tahy, což znamená závary na silnicích a dlouhá hodiny zbytečného čekání. Navíc, opravy probíhají zdlouhavě, jelikož na tak obrovský počet oprav není dostatek odborně zdatných firem s dostatečnými kapacitami odborně zaškolených lidí, a pak na dlouhých uzavřených úsecích pracuje jen pár lidí s minimálním zázemím techniky. No pracuje, pracuje sem tam někdo a ti co stojí a koukají kolikrát ani nemají lopatu, aby se měli o co opřít. Takže jak to vidím, tak mnoho oprav se realizuje jen proto, abychom stihli vyčerpat peníze z EU. Silnice pak opravuje kde kdo s ubohými technickými prostředky, díry zalepují jako vlaštovka hnízdo a tento způsob oprav obrovskou dopravní zátěž nadlouho nevydrží. Tak k čemu to pak je, taková ničemná práce? Je to jen pro naštvání řidičů i lidí bydlících při opravovaných komunikacích. A samozřejmě k vytažení peněz z evropské unie do kapes kamarádíčků a poté části peněz z kapes kamarádíčků do stranických pokladen.
A co kdybyste si sehnal práci, aby Vás tisícovka nepoložila? Ta Vaše socialistická ministryně teď prohlašovala, že za minimálku se pracuje jen u otrokářů, tak Vám jistě někdo aspoň patnáctku nabídne – a pokud budete v práci skutečně pracovat, jistě se přehoupnete i přes dvacítku.
Do kdy budeme lidi čekat a poslušně vrkat a nechat si přitahovat smičky kolem krků, to už není normální, už by měli konečně začít hromadné demonstrace proti tady těm sku…synům než nás tu zotročí….lidi vzbuďte se už!!!!
ze své zkušenosti jako motorista i jako cyklista vím, že spousta křižovatek je nesmyslně seřízena … když jako řidič s velmi rychlou reakcí vystartuji na zelenou hned, tak ještě mohu potkat dojíždějícího řidiče, který jel prokazatelně ještě na oranžovou (k tomu tam ta barva je) … zásadní problém neprůjezdnost je v tom že druhý řidič čeká, až se první pohne, další také a po třetím řidiči už je mezera několik metrů … zkuste někdy přijet na závody motokár – tam odstartují všichni zároveň a jedou do první zatáčky v jednometrových i menších rozestupech – tedy tak jak se blížili ke startovnímu roštu …