Bentley Continental GT podruhé
20 fotografiíBentley
Sedm let po premiéře modelu, který změnil Bentley, přichází jeho druhá generace. Je lehčí, silnější a lépe postavená.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
20 fotografiíBentley
Sedm let po premiéře modelu, který změnil Bentley, přichází jeho druhá generace. Je lehčí, silnější a lépe postavená.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“Původní model sklidil kritiku za svůj nevýrazný krátký čumák, ten současný má proto vzpřímenější mřížku chladiče s dlouhou prominentní kapotou.\“ Aneb jak kulantně zabalit eurototalitní kecy o nutnosti nafouknout čumák pro údajnou prospěšnost při srážce s chodcem.
Luxusní auto a má to volič automatické převodovky stejný jako Audi z roku 1997…toho kdo to designoval bych kopl do vajec.
Tak už nechte té legrace a ukažte nám skutečného nástupce modelu Continental GT. To že je design velmi podobný byť celkově elegantnější, to bych u konzervativního modelu snesl, ale použití stejného volantu, pouze 6-ti stupňové převodovky a prakticky stejného W12 motoru, nevýznamných změn v interiéru a jak již tady někdo správně poznamenal použití zbytku zásob kulisy voliče aut. převodovky z modelů AUDI to je trochu moc. Snížení hmotnosti zbytečně těžkého auta o 65kg za 7 let (tedy asi 3% z 2300kg) to je opravdu výkon, točivý moment 700 Nm u 12-ti válce (když CL63 AMG biturbo bude mít u V8 900 Nm) taky nic moc. Nějak nevidím technicky pokročilé prvky, noční vidění, promítání údajů na sklo před řidiče, boční kamery, automatické ztlumení dálkových světel. Jestli tohle je náhrada za Conti GT, a VW/Bentley to chce vyrábět až do roku 2017/2018, tak jsem tedy něco opravdu nepochopil…Ale třeba je to jenom facelift s novým dotykovým displejem, pak ano.
Tak už nechte té legrace a ukažte nám skutečného nástupce modelu Continental GT. To že je design velmi podobný byť celkově elegantnější, to bych u konzervativního modelu snesl, ale použití stejného volantu, pouze 6-ti stupňové převodovky a prakticky stejného W12 motoru, nevýznamných změn v interiéru a jak již tady někdo správně poznamenal použití zbytku zásob kulisy voliče aut. převodovky z modelů AUDI to je trochu moc. Snížení hmotnosti zbytečně těžkého auta o 65kg za 7 let (tedy asi 3% z 2300kg) to je opravdu výkon, točivý moment 700 Nm u 12-ti válce (když CL63 AMG biturbo bude mít u V8 900 Nm) taky nic moc. Nějak nevidím technicky pokročilé prvky, noční vidění, promítání údajů na sklo před řidiče, boční kamery, automatické ztlumení dálkových světel. Jestli tohle je náhrada za Conti GT, a VW/Bentley to chce vyrábět až do roku 2017/2018, tak jsem tedy něco opravdu nepochopil…Ale třeba je to jenom facelift s novým dotykovým displejem, pak ano.