Bentley Continental GT podruhé

20 fotografiíBentley

Sedm let po premiéře modelu, který změnil Bentley, přichází jeho druhá generace. Je lehčí, silnější a lépe postavená.

Diskuze

4 komentáře

    press release

    \“Původní model sklidil kritiku za svůj nevýrazný krátký čumák, ten současný má proto vzpřímenější mřížku chladiče s dlouhou prominentní kapotou.\“ Aneb jak kulantně zabalit eurototalitní kecy o nutnosti nafouknout čumák pro údajnou prospěšnost při srážce s chodcem.

    Kryšpín

    Luxusní auto a má to volič automatické převodovky stejný jako Audi z roku 1997…toho kdo to designoval bych kopl do vajec.

    Topspeed

    Tak už nechte té legrace a ukažte nám skutečného nástupce modelu Continental GT. To že je design velmi podobný byť celkově elegantnější, to bych u konzervativního modelu snesl, ale použití stejného volantu, pouze 6-ti stupňové převodovky a prakticky stejného W12 motoru, nevýznamných změn v interiéru a jak již tady někdo správně poznamenal použití zbytku zásob kulisy voliče aut. převodovky z modelů AUDI to je trochu moc. Snížení hmotnosti zbytečně těžkého auta o 65kg za 7 let (tedy asi 3% z 2300kg) to je opravdu výkon, točivý moment 700 Nm u 12-ti válce (když CL63 AMG biturbo bude mít u V8 900 Nm) taky nic moc. Nějak nevidím technicky pokročilé prvky, noční vidění, promítání údajů na sklo před řidiče, boční kamery, automatické ztlumení dálkových světel. Jestli tohle je náhrada za Conti GT, a VW/Bentley to chce vyrábět až do roku 2017/2018, tak jsem tedy něco opravdu nepochopil…Ale třeba je to jenom facelift s novým dotykovým displejem, pak ano.

    Topspeed

    Tak už nechte té legrace a ukažte nám skutečného nástupce modelu Continental GT. To že je design velmi podobný byť celkově elegantnější, to bych u konzervativního modelu snesl, ale použití stejného volantu, pouze 6-ti stupňové převodovky a prakticky stejného W12 motoru, nevýznamných změn v interiéru a jak již tady někdo správně poznamenal použití zbytku zásob kulisy voliče aut. převodovky z modelů AUDI to je trochu moc. Snížení hmotnosti zbytečně těžkého auta o 65kg za 7 let (tedy asi 3% z 2300kg) to je opravdu výkon, točivý moment 700 Nm u 12-ti válce (když CL63 AMG biturbo bude mít u V8 900 Nm) taky nic moc. Nějak nevidím technicky pokročilé prvky, noční vidění, promítání údajů na sklo před řidiče, boční kamery, automatické ztlumení dálkových světel. Jestli tohle je náhrada za Conti GT, a VW/Bentley to chce vyrábět až do roku 2017/2018, tak jsem tedy něco opravdu nepochopil…Ale třeba je to jenom facelift s novým dotykovým displejem, pak ano.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist