autoweb-radi-kupte-si-dvanactivalcove-superauto.jpg

Autoweb radí: Kupte si dvanáctiválcové superauto!

poradna

Využijte dramatického propadu cen ojetin s velkými benzínovými motory a kupte si pořádné auto, které ještě před pár lety stálo mnohokrát víc.

Diskuze

19 komentářů

    Zdeněk

    Zajímavý postřeh, některé ceny jsou opravdu neskutečné.
    Co mě ale opravdu vytáčí je to, jak autor (kdo vlastně článek napsal, mohli byste se pod něj podepsat 🙂 používá odkazy. Pokud u odstavce \“BMW 750i (1989)\“ vidím odkaz, tak očekávám že vede na článek o BMW z 1989, nebo alespoň fotku, třeba ze zmiňovaného inzerátu, a ne na auto o 20 let mladší. Zkuste někdy psát text pro čtenáře a ne jen nějaký rozcestník na zaprášené nesouvisející články.

    trhač

    Hergot! Ta sedmička za necelejch půl mega mě začíná lákat. Jdu hledat, která to může být.
    A tím Astonem jste mě naštvali, protože mi na něj chybí ani ne půlka. Sakra! Vždycky jsem myslel, že je Aston naprosto mimo můj dosah a teď vidím, že zas tak daleko neni. Auuuuuuu

    Dalibor Žák, autoweb

    Velmi rádi bychom uvedli odkazy na články o konkrétních autech, ale na Autowebu jsme o nich prakticky nikdy v samostatném článku nepsali, takže jsme využili situace a odkázali aspoň na příbuzná novější auta, o kterých se v minulosti psalo.
    Fotku a odkaz na inzerát jsme neuvedli úmyslně, aby to nevypadalo jako placená reklama nějakého autobazaru.
    Cílem článku ale bylo seznámit čtenáře se situací na trhu dvanáctiválcových ojetin, ne jen odkázat na \“zaprášené\“ články.

    Gallardo

    Jojo, taky si tak občas zpříjemňuji náladu a dívám se po inzerátech aut, které kdysi stáli miliony a teď jsou za babku… Je dobré vědět, že nejsem sám 😀

    Koubes

    Jenomže vždycky je to o opici a banánech. Na opici človšk klidně mít může, ale potom ta hromada banánů, která se do ní musí cpát…

    Xander_Cage

    Ono je jednoduché koupit dobre auto s pořádným motorem. Např. v inzerátech BMW 850Ci V12 5.0 220kw s manuální převodovkou za 229.000Kč ale pak to udržovat to auto v pojízdném stavu to nejsou tisícovky ale desetitisíce korun. A ta spotřeba benzínu a oleje. Spíž takové auta jsou pro fajnšmekry kteří to auto vytáhnou párkrát za rok ho projet či na výstavy a setkání. Ale tedka jsou takové auta i výhodná koupě protože např. z toho BMW 850 se za chvili může stát klasika a možná na ceně bude jenom stoupat.

    kryton

    Motor z Ferrari za cenu Octavie RS…
    http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/maserati/ostatni/7916817

    Xander_Cage

    A nebo Lanci Thema 8.32 motor z Ferrari za cenu Fabie http://auta.yauto.cz/lancia-thema-ferrari-8-32-468489.html

    trhač

    Ano, ale to auto postrádá zásadní věc – dvanáctiválec, o kterých evidentně celý článek je.

    Pavelpu

    Koukněte na to takhle: Nové auto taky nebude zadarmo a slušnou káru pod 600 tis. nekoupíte. Takže – kupte limošku za 400 a než umoříte v servisech a spotřebě 200 tisíc pár let to určitě potrvá.

    malcUm

    200 000,- jde bohužel u těchto aut na servisu utopit velice rychle, pokud se něco rozhasí…

    Honza

    Presne to jsem letos v lednu udelal. Prodal dieslovou konfekci a koupil si lehce jety, maly, neprakticky auto s benzinovym V6, ktery se mi vzdycky libilo, ale novy bych si jej nekoupil. Cena byla na 30% puvodni a auto bylo prakticky novy 🙂

    Jak je to velka limuzina s velkym benzinem a automatem, tak je to za babku.

    Muj tip zni: Lexus GS430 rv 2006 a novejsi…

    Honza

    Misto klasiky stredni tridy s nakym podvyzivenym tsi neni problem koupit lehce jete auto, o tridu vys s 4l V8 a jeste mi zustane 300tkc na servis a rozdil ve spotrebe…

    trhač

    Takovej přístup se mi líbí. No, stará E 500 to jistí. 🙂

    Shakal

    Článek mi mluví z duše. Proto jsem si koupil před 2ma roky Mondeo ST220 🙂 Nové stálo 1,1M, protože má všecko co se tam dalo nacpat, a koupil jsem ho za 20% po 5ti letech 🙂 A zážitek z jízdy je prostě boží 🙂

    hans

    S těma nákladama na servis takové ojetiny je to relativní.Když srovnám náklady na mý BMW 745Li a na ženy Oktávku 1.6i oba r.v.2003 tak je na tom rozhodně hůř Oktávka, na Bmw sem za 4 roky co ho mám měnil akorát vanu pod převodovku cca za 13k a jen doplňuju provozní kapaliny.Do Oktávky….škoda mluvit 🙁

    Honza

    Souhlas, je potreba mit na mysli ze kvalita dilu i prace je u luxusnich aut mnohem lepsi nez u aktualne vyrabene nizsi stredni, kde se setri jak se da. Naklady na bezny servis jsou srovnatelne s naklady na servis noveho auta, jediny risk jsou zavady elektroniky a drahych komponent jako aut. prevodovky, ale tady se da riziko omezit spravnym vyberem. 4l atmosfera se 6° automatem s hdm bude mit rozhodne delsi zivotnost nez 1.2TSi ve temer stejne tezkem aute s 7°DSG.

    Pete

    Tak tam raději nedávejte žádné odkazy a bude. Nebo by stačil jen obrázek – těch se na webu válí spousta.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist