Autoweb radí: Kupte si dvanáctiválcové superauto!
poradna
Využijte dramatického propadu cen ojetin s velkými benzínovými motory a kupte si pořádné auto, které ještě před pár lety stálo mnohokrát víc.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
poradna
Využijte dramatického propadu cen ojetin s velkými benzínovými motory a kupte si pořádné auto, které ještě před pár lety stálo mnohokrát víc.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zajímavý postřeh, některé ceny jsou opravdu neskutečné.
Co mě ale opravdu vytáčí je to, jak autor (kdo vlastně článek napsal, mohli byste se pod něj podepsat 🙂 používá odkazy. Pokud u odstavce \“BMW 750i (1989)\“ vidím odkaz, tak očekávám že vede na článek o BMW z 1989, nebo alespoň fotku, třeba ze zmiňovaného inzerátu, a ne na auto o 20 let mladší. Zkuste někdy psát text pro čtenáře a ne jen nějaký rozcestník na zaprášené nesouvisející články.
Hergot! Ta sedmička za necelejch půl mega mě začíná lákat. Jdu hledat, která to může být.
A tím Astonem jste mě naštvali, protože mi na něj chybí ani ne půlka. Sakra! Vždycky jsem myslel, že je Aston naprosto mimo můj dosah a teď vidím, že zas tak daleko neni. Auuuuuuu
Velmi rádi bychom uvedli odkazy na články o konkrétních autech, ale na Autowebu jsme o nich prakticky nikdy v samostatném článku nepsali, takže jsme využili situace a odkázali aspoň na příbuzná novější auta, o kterých se v minulosti psalo.
Fotku a odkaz na inzerát jsme neuvedli úmyslně, aby to nevypadalo jako placená reklama nějakého autobazaru.
Cílem článku ale bylo seznámit čtenáře se situací na trhu dvanáctiválcových ojetin, ne jen odkázat na \“zaprášené\“ články.
Jojo, taky si tak občas zpříjemňuji náladu a dívám se po inzerátech aut, které kdysi stáli miliony a teď jsou za babku… Je dobré vědět, že nejsem sám 😀
Jenomže vždycky je to o opici a banánech. Na opici človšk klidně mít může, ale potom ta hromada banánů, která se do ní musí cpát…
Ono je jednoduché koupit dobre auto s pořádným motorem. Např. v inzerátech BMW 850Ci V12 5.0 220kw s manuální převodovkou za 229.000Kč ale pak to udržovat to auto v pojízdném stavu to nejsou tisícovky ale desetitisíce korun. A ta spotřeba benzínu a oleje. Spíž takové auta jsou pro fajnšmekry kteří to auto vytáhnou párkrát za rok ho projet či na výstavy a setkání. Ale tedka jsou takové auta i výhodná koupě protože např. z toho BMW 850 se za chvili může stát klasika a možná na ceně bude jenom stoupat.
Motor z Ferrari za cenu Octavie RS…
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/maserati/ostatni/7916817
A nebo Lanci Thema 8.32 motor z Ferrari za cenu Fabie http://auta.yauto.cz/lancia-thema-ferrari-8-32-468489.html
Ano, ale to auto postrádá zásadní věc – dvanáctiválec, o kterých evidentně celý článek je.
Koukněte na to takhle: Nové auto taky nebude zadarmo a slušnou káru pod 600 tis. nekoupíte. Takže – kupte limošku za 400 a než umoříte v servisech a spotřebě 200 tisíc pár let to určitě potrvá.
200 000,- jde bohužel u těchto aut na servisu utopit velice rychle, pokud se něco rozhasí…
http://maserati-quattroporte.autobazar.eu/42-v8-id1586351.html
Presne to jsem letos v lednu udelal. Prodal dieslovou konfekci a koupil si lehce jety, maly, neprakticky auto s benzinovym V6, ktery se mi vzdycky libilo, ale novy bych si jej nekoupil. Cena byla na 30% puvodni a auto bylo prakticky novy 🙂
Jak je to velka limuzina s velkym benzinem a automatem, tak je to za babku.
Muj tip zni: Lexus GS430 rv 2006 a novejsi…
Misto klasiky stredni tridy s nakym podvyzivenym tsi neni problem koupit lehce jete auto, o tridu vys s 4l V8 a jeste mi zustane 300tkc na servis a rozdil ve spotrebe…
Takovej přístup se mi líbí. No, stará E 500 to jistí. 🙂
Článek mi mluví z duše. Proto jsem si koupil před 2ma roky Mondeo ST220 🙂 Nové stálo 1,1M, protože má všecko co se tam dalo nacpat, a koupil jsem ho za 20% po 5ti letech 🙂 A zážitek z jízdy je prostě boží 🙂
S těma nákladama na servis takové ojetiny je to relativní.Když srovnám náklady na mý BMW 745Li a na ženy Oktávku 1.6i oba r.v.2003 tak je na tom rozhodně hůř Oktávka, na Bmw sem za 4 roky co ho mám měnil akorát vanu pod převodovku cca za 13k a jen doplňuju provozní kapaliny.Do Oktávky….škoda mluvit 🙁
Souhlas, je potreba mit na mysli ze kvalita dilu i prace je u luxusnich aut mnohem lepsi nez u aktualne vyrabene nizsi stredni, kde se setri jak se da. Naklady na bezny servis jsou srovnatelne s naklady na servis noveho auta, jediny risk jsou zavady elektroniky a drahych komponent jako aut. prevodovky, ale tady se da riziko omezit spravnym vyberem. 4l atmosfera se 6° automatem s hdm bude mit rozhodne delsi zivotnost nez 1.2TSi ve temer stejne tezkem aute s 7°DSG.
Tak tam raději nedávejte žádné odkazy a bude. Nebo by stačil jen obrázek – těch se na webu válí spousta.