AUTOTEST: Mercedes-Benz SLK 200
autovideo
Nejslabší motor má stále slušných 184 koní a nestojí ani milion. Není však v této cenové kategorii lepší sáhnout po něčem méně prestižním, zato výkonnějším?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
autovideo
Nejslabší motor má stále slušných 184 koní a nestojí ani milion. Není však v této cenové kategorii lepší sáhnout po něčem méně prestižním, zato výkonnějším?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jste prvni, kdo si nestezoval na manualni prevodovku u tohoto auta. Motor byl slyset cca 5 sekund, Guano Apes mohlo byt vice nahlas.
nazivo je nazivo, ale minimalne v tomto videu znie vyfuk ako mladsi brat v8…
Převodovku jsem nezmiňoval, protože na testovacím autě už měla zjevně mnohé za sebou, takže by to nebylo objektivní. Navíc jsem poslední dobou vždycky vděčný, když je ve sportovnějším autě klasický manuál a ne nějaký multispojkový elektronický výmysl.