AUTOTEST: Hyundai i40 1.7 CRDi
autovideo
Korejci jsou pevně usazeni v hlavním proudu. Přidali na kvalitě i cenách, přesto stále patří k levnějším. Není posun vzhůru pro Hyundai chybou?
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
autovideo
Korejci jsou pevně usazeni v hlavním proudu. Přidali na kvalitě i cenách, přesto stále patří k levnějším. Není posun vzhůru pro Hyundai chybou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jenom tady asi redaktor může říct že Octavia je stejná třída jako Passat, Mondeo, Insignia. Je zajimavé že v Německu ji nikdo nezařazuje do střední třídy. Chápu proč ji tam cpe managenent Škodovky, i když oni se tváří že s tím nic společného nemají, posadit cenu auta o cca 60-80 tis. výš než konkurence a tvářit se že to auto je ve střední třídě, ať lidé kupují… a oni kupují…
Jenže redaktor, co není hluchý a zaslepen by ten rozdíl třídy asi poznat měl…
A ty jsi ta auta při běžném životě srovnal? Nejsem ani zdaleka nějaký bojovník za škodovku, oktávka se mi ve skutečnosti po facelifu ani nelíbí. Mám ale možnost jezdit zároveň s ní a s novým mondeem a neřekl bych, že srovnání je mimo mísu. Spousta lidí si myslí, že když má oct podvozkové komponenty z golfa, je to prostě nafouklý golf a basta, jenže tak jednoduché to fakt není 😉