AUTOTEST: Hyundai i40 1.7 CRDi

Korejci jsou pevně usazeni v hlavním proudu. Přidali na kvalitě i cenách, přesto stále patří k levnějším. Není posun vzhůru pro Hyundai chybou?

Ford Mondeo, Mazda 6, ale i Škoda Superb mají problém. Tedy teoreticky. Hyundai i40 přichází jako levnější, přesto ne výrazně nekvalitnější alternativa k lídrům segmentu D. Korejci mají za sebou několik velkých úspěchů a dávno nejsou outsidery. Ale umí také dobré velké kombi? A neublíží jejich prodejům snaha stavět stále lepší a dražší vozy?

Hyundai i40 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Hyundai i40 fotogalerie

Model i40 má spoustu prostoru, moderní diesel se 136 koni, automat i zajímavou karoserii. Na papíře mu nechybí nic. Zapomeňte však na lacinou Sonatu, Hyundai i40 stojí 550 tisíc korun s benzínovou šestnáctistovkou a nejnižší výbavou. Na automat si připravte sedm set tisíc korun (bez deseti tisíc), i když za tuto cenu už dostanete i testovaný diesel. Ale jsme stále ještě u druhé nejnižší výbavy. Zkrátka laciné nové kombi rozhodně není. Má co nabídnout?

autoweb.cz

27.9.2011 11:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist