Autotest: Hyundai i20 1.2

Základní motorizace sice netrhá traťové rekordy, ale rozhodně má co nabídnout, pokud vám jde o provozní náklady a slušnou dynamiku.

Hyundai i20 není na našem trhu žádnou novinkou. Jenže zatímco se nám do testů dostaly vždycky silnější motorizace, základní model z nabídky nám stále unikal. Nyní jsme se konečně mohli podívat, jak si vede i úplný spodek nabídky – benzínový čtyřválec 1,2 litru o výkonu 78 koní.

Hyundai i20 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Hyundai i20 fotogalerie

Nutno na úvod říci, že to není žádný rychlík, ale do města to stačí a neztratí se ani na dálnici. Hlavním lákadlem tohoto vozu tak nebudou parametry výkonu, zrychlení nebo nejvyšší rychlost, ale především cena, reálná spotřeba paliva a nízká sazba povinného ručení či pojištění. Ideální druhé auto do rodiny? Dost možná. Více už ale prozrazovat nebudeme. Pusťte si video a zjistěte, jestli má smysl pořád o malém Hyundai i20 uvažovat.

autoweb.cz

21.6.2011 7:15

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist