AUTOTEST: Ford Focus 2.0 TDCI (163 k)

Nejsilnější naftový Focus v historii má těžký motor, nadšenec zvolí jinou verzi, ale na dálnice se hodí výborně. Zvlášť s převodovkou PowrShift.

Třetí generaci Fordu Focus jsme na Autowebu nejdřív nemohli přijít na chuť, ale nakonec se nám dostala pod kůži. Problém byl v tom, že jako první dorazila do redakce slabá naftová verze, jejíž přednosti vykoukly nad opar průměrnosti až za skutečně extrémních podmínek. Kombi s dvoulitrem a 163 koni je na tom s výkonem výrazně lépe, vlastně jde o nejsilnější diesel, jaký se kdy v ceníku Focusu objevil. Jenže má ještě výrazně těžší příď. Neuškodí mu to?

Ford Focus fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Ford Focus fotogalerie

Zapálení řidiči nejspíš sáhnou po jiné verzi, takže 2.0 TDCI nepotřebuje být vyloženě zábavně. Možná se k němu proto bude dobře hodit převodovka PowerShift se dvěma spojkami, z nichž ani jednu neovládá pedál v kabině. Na rychlé přesuny po dálnici jsou automaty nejlepší. A právě na dálnici se 163 koní a 340 newtonmetrů bude dobře vyjímat, zvlášť s karoserií kombi a dvěma dětmi na palubě.

Pravidelný test hledejte každé pondělí v sekci AutoTest na Autotube.cz.

9.11.2011 8:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist