autoskola-vyzkousejte-se-2829.jpg

Autoškola – vyzkoušejte se

Chcete vědět, jak jste na tom se znalostmi dopravních předpisů? Každá otázka má minimálně jednu správnou odpověď. Mnoho štěstí.

Diskuze

11 komentářů

    Haya

    tak odpověď, že vjede do křižovatky jako první mi nějak nejde do hlavy…

    Stepa

    Je to divne.

    mz

    Je to jednoduché, pokud dáváte přednost vozidlu zprava, nesmíte do křižovatky vjet, takže obě ostatní vozidla musí zůstat stát před křižovatkou. Pokud dáváte přednost protijedoucímu vozidlu, vjedete do křižovatky, zastavíte a dáte přednost…

    mira78

    nemůsím tam vjet první pokud budu pomalejší,….myslím

    d

    on neni zprava je to protijedouci auto..

    PepaK

    Kristepane … podle snad ještě platných pravidel vjede do křižovatky jako první (to, že ostatní do té doby zmizí – s tím bych VŮBEC nepočítal) ALE dokonce opustí křižovatku jako poslední. Jestli se stále ptáte proč .. (přednost zprava a přednost protijedoucímu vozidlu) chraň nás kdo může !!!!!!! Ostatně vím, že v praxi se to řeší ustní domluvou v japonštině – kdo ji neumí domlouvá se posunkama … jinak vřele doporučuji dostudovat 🙂

    Petr

    Přesně tak. Tohle bych vůbec neřešil. Je přeci hlavní aby tam nevjel zelenýmu a červený ho pustilo.Těm noovejm testům prostě nerozumim 🙂

    Petr

    Milý PepoK: Pokud je křižovatka nerozlišená dopravníma značkama, platí myslím stále pravidlo PR.Tudíž zelený auto nepojede jako poslední jak jsi psal ale jako druhý!A za další nevím jako řidič zelenýho komu bych dával přednost zprava. Asi podle tebe Japoncům,co? A ať mi někdo z praxe ukáže že auta se řadí poslušně před křižovatkou (přesněji před hranicí křižovatky) a řeší kdo do ní vjede první,druhý atd… Jsem odchovanec starých testů (ne pravidel) a světe div se neboural jsem.

    Petr

    Oprava: Samozřejmě ne řidič zelenýho ale modrýho.Omluva redakci.Nejsem japonec.

    nikola

    je to super ta autoskola

    Blackburn

    Docela me zarazi jak se to tu resi, kor kdyz se jedna o celkem casty pripad. Mozna se pak neni cemu divit, ze svoji neschopnost ridici casto resi drzosti a seslapnuti plynoveho pedalu jejich nadupanych plechovych milacku..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist