Autosalon Ženeva 2013: Pět nejlepších aut

5 fotografiíAutosalon Ženeva

Vybrali jsme pětku nejlepších aut z letošního autosalonu v Ženevě, respektive těch, která se nám nejvíce líbila. A co nejvíce oslovilo vás?

Diskuze

5 komentářů

    pop

    Byla to rozhodně zajímavá zkušenost prolézt takřka celou současnou produkci za jeden den. Doporučuju všem. Obecně mám tři postřehy. A)Absolutní nezájem návštěvníků o všechno ekoeourosocio výroby(nejlépe vidět na Nissanu kde byl v \“ohrádce\“ Leaf(asi jako, že jde o exkluzivní zboží) a na druhý straně stánku GTR+2xNISMO, poměr lidí asi tak cca 0 vs 84. B)Dokonalou schopnost automobilek znehodnotit svoje výrobky naprosto otřesným interiérem(ne nejde mi o měkčené plasty). Nevim koho u Renaultu napadlo cpát do všeho frantíckoeuropseudoIpad kravinu do všech modelů. Hnus. Toyoty(nový) tomu dokážou bohužel úspěšně konkurovat..ale našlo by se mnohem více příkladů ale tyhle mi utkvěli nejvíc.C) Naprostý nezájem výrobců o zákazníky. totální absence podpory značky, vytvoření nějakého pojítka mezi výrobkem a potenciálním kupcem, žádná snaha vytvořit \“touhu\“ po daném produktu. Vypadalo to jak kdyby marketingové oddělení Fiatu úspěšně infiltrovalo všechny ostatní. Jinak osobní dojmy(čistě pocit a vjem, žádné srovnávání cen/výbavy/výkonu atd.): Alfa-4C viz HK, Fiat-500L mi přijde jako opravdu prima tip pro menší rodinu,Freemont pro větší. Lancia-bohužel bída bída. Thema oka, zbytek nevim jak to dělaj ale zpracování vnitřku o dost horší než u Fiatu. A ty žlutý poklady budíků alá Integrále?! ne díky. Kia-Ceed i Rio hezký. Mercedes-Acko,CLA,C,E…asi nemám co dodat, krása zevnitř i zvenku(stydím se ale je to tak)BMW-nuda stereotyp vs hulvátstvi(X5,X6). Mazda-mx5 posaz samo božkej,6ka no zevnitř mě opravdu nepřesvědčila. Suzuki-Swift:o dost líp jsem se cejtil ve starém. Toyota,Renault viz. výše.Opel-Astra OPC mě utvrdila, že za podobný prachy v čr asi nejlepší kup, vevnitř prostornější než by se zdálo. Adam proč ne. Škoda-Octavia zvenku pěkný ve venitř nemám připomínek. Tragický sedadla vzadu(takovej návrat k favoritu),Go-ok.Rapid-bída použitý materiály potahů(a to byla nějaká full verze). Kdyby stál ve stejný výbavě a motorizaci jak Ceed/i30 stejně(spíš tak o 30t míň, tak bych to pochopil…jinak fakt neeee. VW-klasika se všim dobrým i špatným..jen taková perlička, koukali jste na brzdy jaky se dávaj do GTD? fuj. HYPERSPORTY-Ferrari nedokážu si do teď udělat názor,Lambo-spíš wow efekt než opravdová pecka, Mclaren-slušná obluda ale F1 v rohu zastínila stejně všechno. Pro mě osobně vítěz čnějící nad vším….PAGANI HUaaaaha….umělecké dílo. krása.

    Andy

    Tiež som výstavu poctil svojou návštevou 😀 a s väčšinou napísaného by sa dalo súhlasiť, keby sa nedalo ísť ešte viac do hĺbky. A)Totiž ten nezáujem o všetko \“ekoeurosocio\“ nie je o nezáujme ako-takom. Keď už si spomenul Nissan, tak pochybujem, že by Nismo kúsky lákali menej ľudí, keby tam bol nejaký ekopohon so slušnými parametrami. Ono treba priznať, že ten Leaf proste mnoho krásy nepobral a estetickejšie popri ňom vyzerá aj Rapid, takže záujem o ten ktorý autiak vynímajúc vyslovene superšportové a luxusné značky je vyslovene záležitosťou exteriérového dizajnu. Totiž veľkej skupine ľudí, ktorá nevie či má bmw 1 predný alebo zadný náhon a nové Clio považuje za trojdverák, lebo si ani po 5 minútovej obhliadke nevšimne kľučku v C-stĺpiku je srdečne u pr*ele, čo to auto poháňa.Dosť ľudí totiž zaujal aj Exagon Furtive eGT a to je čistý elektromobil, alebo VW XL1. To len ako príklad.
    B) K tomu niet čo dodať,tie integrované \“Ipody\“ sú proste otras. Tu by som ešte rozšíril pohľad na celkovú kvalitu spracovania. Pocit z plastov u niektorých \“zavedených\“ výrobcov priam vyráža dych v negatívnom zmysle slova, o kvalite laku nehovoriac, to už som bol šokovaný v mimulosti, že v podstate už nie je možné nájsť auto s kvalitne nanesenou vrstvou laku, všetko má taký \“celulitídny\“ efekt. Nečakal som, že to niekedy poviem, ale Octavia ma príjemne prekvapila. Dostatok miesta vzadu, a ten priam luxusný pocit zo zatvorenia dverí, ktorý neponúklo ani BMW (odskúšané!). Čo sa týka japonských interiérov, tu treba mať na pamäti, že dizajnová filozofia JPN je úplne iná, takže naozaj nemusí byť každému po chuti, ale neznamená to, že tie interiéry sú menej kvalitné ako európske.
    C) Tu si netrúfam hodnotiť, jednak, takéto podujatie nie je miestom, kde by sa mali takéto snahy vyvíjať, na to tam proste nie je čas ani priestor.Za druhé, propagácia je čisto v rukách národných zastupiteľstiev, v tomto prípade švajčiarskych, automobilka má len určité formálne odporúčania a prístupy. Takže osobne by som to nehodnotil ako prejav nezáujmu o zákazníkov.

    pop

    ja jsem to nechtel moc rozvadet…myslim, ze jsem to tu zaspamoval dost:) jpn interiery samo jsou trochu jiny(me se treba libil jpn styl v 90letech, ciste ergonomie a design) jde o to ze ten Auris je fakt otres…alespon pro me….Kia(rio,ceed) napr predvadi ze lze delat hezky palubky bez zbytecnejch kejklu…ty se mi libi momentalne nejvice z beznych aut. me spis pripada, ze kazdej se snazi na to jit jinak nez vw a pritom vysledek je 100X horsi nez kdyby to ciste okopcili…..samy futuro retro ale vsechno strasnej kyc…kontraproduktivni…

    Giovanni

    Tam bylo aut co byly dobrý… Ale kdybych měl vybrat 5 nejlepších tak myslím že bych to vybral odlišně od tohoto vašeho seznamu, podle toho přes co bych to hodnotil, kdyby přes design tak by tam ale jistě byly Italdesign Parcour, LaFerrari a ono Lamborghini (tam nevím jak se jmenovalo). A rozhodně bych tam nedal tu podivnou Toyotu (omlouvám se fanouškům ale mě se fakt nelíbí :))

    MartinK

    Pokud bych měl vybrat jen jedno z aut které by přicházelo v úvahu jako zaplatitelné ( jinak samozřejmě LaFerrari je jednička ), tak bych jako svého koně bral Peugeot 208 GTi. Nějak v podvědomí se mi tenhle model spojuje s 205 GTi. Pokud bych měl vybrat koncept, který se snad zanedlouho dostane do výroby, tak zůstanu u Peugeotu a volím RCZ-R.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist