Land Rover LRX podruhé

Od detroitského konceptu se líší, ehm, hlavně barvou.

Lidské oko dokáže rozlišit přibližně 16 milionů barev – pokud se bude Land Rover držet stávající strategie, má postaráno o „nový koncept“ pro každý velký světový autosalon na hodně dlouho dopředu. Největším rozdílem černého LRX oproti bílému LRX je totiž právě to, že je černý. To nám ale nijak zvlášť nevadí, jelikož bez ohledu na barvu vypadá tenhle koncepční Land Rover neskutečně dobře.

Koncept LRX má naznačit možný vývoj designu značky Land Rover, se zařazením takového auta do nabídky firma prozatím nepočítá. Některé z použitých nápadů by si ale vstup do sériové reality zasloužily. Třeba karbonový střešní panel, který můžete jednoduše sejmout. (Jasně, nic převratného, ale u SUV jsme targu zatím neviděli.) Nebo design ráfků…

Zatímco přední kola konceptu LRX pohání dvoulitrový diesel, zadní pneumatiky roztáčí elektromotor dost silný na to, aby do rychlosti 30 km/h udržel vozidlo v pohybu sám. Land Rover uvádí spotřebu 4,7 l/100 km a emise CO2 120 g/km. Ale buďme k sobě upřímní: LRX má tak daleko k sériové výrobě, že oba parametry jsou čistě teoretické.

autoweb.cz

3.3.2008 1:17

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist