Mercedes třídy S prvně se čtyřválcem!
Autosalon Frankfurt
Konec světa prostě jednou přijít musel. Bylo to nevyhnutelné.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Autosalon Frankfurt
Konec světa prostě jednou přijít musel. Bylo to nevyhnutelné.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co budete rikat az prijdou trivalce, zvlast v BMW ….
Vypadá to že éra nadšených řidičů končí… Kdo si za pár let nekoupí 3válcový diesel bude označen za veřejného nepřítele číslo jedna a bude lynčován. A my, příznivci benzínových šestiválců a osmiválců se budeme muset vzdát své modly, nebo se nechat upálit….
🙁 bohužel , přesně tak. Buď přijdem o čest, nebo o život. Jako šaríja 🙂
Šaríja 😀
Alááh Ag Bar!
No, to tedy přístup Lexusu – hybrdní systémy – se mi zdá už lepší, pokud vezmu v úvahu tlak na snižování emisí… Snad nás žádné LS220d nečeká.
Ale věřím tomu, že dřív nebo později přijde Rolls s 8 válci a Bentley s 6… :((
Ony totiž dnešní nejvychytanější commonrailové naftové čtyřválce krom zvuku a kultivovanosti už nabízí všechno, co měl dříve třiapůllitrový benzín a k tomu vynikající úspornost, a to i pro takové mastodonty jako je eSko. Můžeme nad tím kroutit hlavou ale prostě je to tak.
tojo, o číslech nikdo nediskutuje. Jenže jde o princip…
Taky pravda!
Asi tak!
nieje…
papierovo ten 4valec moze byt aj lepsi, ale nikdy ti neponukne rovnaku kulturu chodu a reakciu na plyn ako 6valec…
RR měl osmiválce po většinu své novější historie, současný V12 je defacto velmi atypický motor pro RR 😉
jj, moje chyba…ale tam snad 4válec nikdy nebude 🙂
A to že jsou dnešní diesly na vysoké úrovni nic nemění na tom, že do takovýhleho auta nepatří…IMHO, samozřejmě
Ono sice v nabídce asi bude ale kdo ze zákazníků třídy "S" si ho koupí? Těch moc nebude, odhadl bych to tak maximálně na 5%. Halt ale na tlak eurobyrokratů se musí nějak reagovat, i u mercedesu. 🙁
já bych na tlak eurobyrokratů reagoval frontálním jaderným útokem na brusel
No jo, kromě ropy, vody a jídla celosvětově dochaází i válce 😀
koupí si ho hodně firmy, které přapravují "VIP" pasažéry. Podívejte se na jejich flotilu dnes: S320 CDI a E220 CDI – čili ty nejlevnější verze s nejslabšími motory a nejmenší spotřebou…myslím, že zákazníci budou
bohozial, mas recht
Ale zase, na druhou stranu – výkon tam je… ale zvuk, tradice a prostě… no, masakr. Taky se mi to nějak nelíbí, ale jak jste psali, je to nevyhnutelné a brzy bude i 720d… tak jako bylo ML 230 Kompresor… nebojte, oni to nějak zvládnou 🙂