17173.jpg

Mercedes třídy S prvně se čtyřválcem!

Autosalon Frankfurt

Konec světa prostě jednou přijít musel. Bylo to nevyhnutelné.

Diskuze

18 komentářů

    Markir

    Co budete rikat az prijdou trivalce, zvlast v BMW ….

    Mike

    Vypadá to že éra nadšených řidičů končí… Kdo si za pár let nekoupí 3válcový diesel bude označen za veřejného nepřítele číslo jedna a bude lynčován. A my, příznivci benzínových šestiválců a osmiválců se budeme muset vzdát své modly, nebo se nechat upálit….

    honzik

    🙁 bohužel , přesně tak. Buď přijdem o čest, nebo o život. Jako šaríja 🙂

    pes

    Šaríja 😀

    Alááh Ag Bar!

    Elsin

    No, to tedy přístup Lexusu – hybrdní systémy – se mi zdá už lepší, pokud vezmu v úvahu tlak na snižování emisí… Snad nás žádné LS220d nečeká.

    Ale věřím tomu, že dřív nebo později přijde Rolls s 8 válci a Bentley s 6… :((

    RedBaron

    Ony totiž dnešní nejvychytanější commonrailové naftové čtyřválce krom zvuku a kultivovanosti už nabízí všechno, co měl dříve třiapůllitrový benzín a k tomu vynikající úspornost, a to i pro takové mastodonty jako je eSko. Můžeme nad tím kroutit hlavou ale prostě je to tak.

    pes

    tojo, o číslech nikdo nediskutuje. Jenže jde o princip…

    Johny.Rico

    Taky pravda!

    Johny.Rico

    Asi tak!

    JonnnY

    nieje…

    papierovo ten 4valec moze byt aj lepsi, ale nikdy ti neponukne rovnaku kulturu chodu a reakciu na plyn ako 6valec…

    asdf

    RR měl osmiválce po většinu své novější historie, současný V12 je defacto velmi atypický motor pro RR 😉

    Elsin

    jj, moje chyba…ale tam snad 4válec nikdy nebude 🙂

    A to že jsou dnešní diesly na vysoké úrovni nic nemění na tom, že do takovýhleho auta nepatří…IMHO, samozřejmě

    M

    Ono sice v nabídce asi bude ale kdo ze zákazníků třídy "S" si ho koupí? Těch moc nebude, odhadl bych to tak maximálně na 5%. Halt ale na tlak eurobyrokratů se musí nějak reagovat, i u mercedesu. 🙁

    pes

    já bych na tlak eurobyrokratů reagoval frontálním jaderným útokem na brusel

    Gejza Ladic

    No jo, kromě ropy, vody a jídla celosvětově dochaází i válce 😀

    Elsin

    koupí si ho hodně firmy, které přapravují "VIP" pasažéry. Podívejte se na jejich flotilu dnes: S320 CDI a E220 CDI – čili ty nejlevnější verze s nejslabšími motory a nejmenší spotřebou…myslím, že zákazníci budou

    Eagle

    bohozial, mas recht

    Johny.Rico

    Ale zase, na druhou stranu – výkon tam je… ale zvuk, tradice a prostě… no, masakr. Taky se mi to nějak nelíbí, ale jak jste psali, je to nevyhnutelné a brzy bude i 720d… tak jako bylo ML 230 Kompresor… nebojte, oni to nějak zvládnou 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist