McLaren MP4-12C je venku!
29 fotografiíAutosalon Frankfurt
Zapomeňte na Audi R8 či Ferrari F458 Italia. Nástupce legendárního supersportu McLaren F1 je konečně tady.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
29 fotografiíAutosalon Frankfurt
Zapomeňte na Audi R8 či Ferrari F458 Italia. Nástupce legendárního supersportu McLaren F1 je konečně tady.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nevydarena kopia… ferrari je ferrari
co to sakra meleš ty vořechu?!?!
ze fe-rra-ri je fe-rra-ri… klasika, styl, historia. jazdne vlastnosti tychto aut su na beznej ceste nevyuzitelne. v konecnom dosledku sa zakaznim nepozera na to ci auto da stovku za 3.6 alebo 3.4sec. ale na to, co dostane k autu ako pridanu hodnotu…
utri si celo hochu…..protoze potis p*coviny :))
robil aj mc pininfarina? lebo ak nie, tak je to len lacna kopia designu italia
jak mohli kopírovat design Ferrari Italia, když ta auta byla vyvýjena tajně nezávisle na sobě ve stejnou dobu!
Vytři si hubu slivovicí a neblej tady ty slinty! Design je podobnej z jednoho prostého důvodu – je to efektivní a nejlepší cesta, jak dosáhnout slušné aerodynamiky bez křídel.
Uznávám Ferrari F458 a uznávám McLaren. A nikdy bych si nedovolil považovat jedno za kopii druhého.
Já teda absolutně nevim kde v tom vidíš 458 Italia ? Navíc, vzhledem k tomu, jak dlouho se tohle auto vyvíjí je prakticky nemožný mluvit o kopii… že by jako změnili design za 14 dní ? Navíc mě to teda Italii nepřipomíná..podle téhle logiky by všechny auta s motorem uprostřed byli kopií…
Myslim, že tohle bude docela peklo a jsem hodně zvědavej jak si povede právě proti 458 Italia..protože byť se v tom asi nikdy nesvezeme, myslím, že třeba R8 se nedá považovat ani ve své silnější verzi za odpovídající konkurenci…
Nebo jsi měl namysli ještě model F 360? Že by si u MCL řekli, wau, to je vážně nadčasový design a postavili to podle toho… mám pocit, že je to hloupost 🙂
Z bočního pohledu s otevřenýma dveřma hodně připomíná F1, až na to že je trochu masivnější. McLaren F1 to sice není, ale mě se líbí 🙂 .
Libi se mi to, to jo. Nicmene design mi dost pripomina Evoru. Hezky napad je ale napriklad rozdeleni ovladani klimatizace a dat to na dvere. Takze stredova konzole neni preplacana. Zajimalo by mne kdo to okopiruje (asi nejakej korejec) jako prvni.
Nemuzu rict ze by byl osklivy ale rekl bych ze ucelnost zvitezila nad krasou.Pohled na stredovy tunel mi evokuje Carreru GT. Nelibi se mi zrcatka a kola pusobi nudne. Vazne dali vyfuky az tak vysoko?! Jak to bude fungovat az budou rozpalene,ze by ty obdelniky slouzily jen jako kryt vyfuku samtneho??? No a to kridlo ktere se vyklapi na tech pistech ala 911 Turbo taky zadny vrchol desingu. Nejkrasnejsi supersport to nebude ale klidne muze byt nejlespi,to se ovsem teprve ukaze.
Pěknej název…
Docela by me zajimalo jakou funkci bude zastavat to vyklovne kridlo? Pokud by se melo zvedat vzdy pri prekroceni urcite rychlosti pak toho ridic za sebou moc neuvidi. Nebo ze by aerodynamicka brzda jako v SLR?
mne sa to lubi 🙂 a som velmi zvedavy jako to bude jazdit a este viac ako obstoji proti ostatnym supersportom…
Predny naraznik pripomina Ferrari 458, interier carreru gt , ale vcelku je to velmi vydarene dream car
Myslím, že se možná dozvíme v době IAA ve Frankfurtu přesnější technické údaje (třeba hmotnost), ale v Německu se naživo předvede Italia a Mc se asi ukáže doma v Anglii.
Líbí se mi víc než F458 a za podobné je rozhodně nepovažuju, ne víc než jsou podobné všechny ostatní supersporty. Ph123 asi sám žádnou historii nezná jestli má pocit že u Mclarenu schází.
to byla doba, uz se nemuzu dockat az nakope vsechno do pozadi. Mozna i zondu f (cs).
Taková laciná, podřadná, plebejská s.račka obklopená ze všech stran turby nemůže nikdy konkurovat ušlechtilým atmosférickým osmiválcům, případně desetiválcům. Tento paskvil by se vskutku více hodil do Japonce, než do opravdového ryzího supersportu. Proto rád vidím, že spolupráce s Mercedesem byla ukončena a ten teď má konečně v nabídce SLS s pravou pohonnou jednotkou pro supersporty.
Koukám, že tady se někdo bojí, že jeho oblíbené gallardo dostane na p.del 😀
Na začátku bych uvedl, že Gallardo opravdu není pro mne v této kategorii favorit, ba v současnosti nechápu jeho smysl, když tu máme Audi, které je pro běžného uživatele daleko lepší volbou. Lambo tak zůstává volbou především pro pozéry.
Ad. Mclaren: Turbomotory, tak jak je známe dnes, se zásadně nehodí do všeho, co se snaží o jakékoliv sportovní ambice. Natož pak do supersportu. Tupá reakce na plyn, nelinearita přísunu výkonu, nevýrazná výkonová křivka, pomalý pokles otáček, otřesný zvuk, tím vším zaostávají oturbenci za dobře zkonstruovanou atmosférou. Naopak klady tohoto řešení, tj. zejména snadná a relativně nenákladná cesta za vysokými výkony, ocení spíše jen samotný výrobce.
Z tohohle auta rozhodně nadšený nejsem. Pokud mám srovnávat s původním F1 tak to vypadá ještě dnes líp než toto, jako agresivní všeho schopný predátor. Tohle je něco mezi Lotusem Evora a Koenigseggem, bezpohlavní univerzální design, výběrem motoru rozhodně nejsem nijak nadšen, hučivý véčkový šestiválec má každý větší Pežot nebo Citrón ale v supersportu by asi měl být motor V8,V10 nebo V12, o tom není pochyb. Dodneška si vzpomínám jaké rušení objednávek a průser se konal, když do XJ220 ohlásili šestiválec s turbem místo V12. Kdo bude chtít trochu emocí, nebude nad tímhle přemýšlet ale půjde do F458 nebo Gallarda.
Naprostý souhlas.