Zdravim všechny odborníky!mám asi 2 měsíce

Zdravim všechny odborníky!Mám asi 2 měsíce BMW E46 r.v. 2000, motor 1895ccm, 77KW…najeto 105 tisíc. Ale začla se objevovat závada s chladící soustavou! Počátek byl jednoduchý…po týdnu normálního ježdění mi zasignalizovala palubní deska problém s chladící soustavou. Ihned jsme zastavil a z nádobky na kapalinu mi stříkala voda. řekl jsem si OK–nádobku opravím a bude vše v pořádku. Nádobka zavařená u profesionála.>>…3 dny ježdění uplně v pořádku a čtvrtý den se situace opakovala s tím, že nádobka praksla uplně na druhé straně. Další zavaření …pár dní OK..a včera opět praskla na jiném místě.Je to prakslina dosti rozsáhlá..takže ten tlak musí být obrovský pdoel mě! Teplota motoru nikdy nepřesahla normál, auto se chová jinak výborně. Proč mi ten tlak tedy praksne nádobku.?.nemělo by to upustit víčko na nádobce?(ze spoda víčka je totiž tlakový ventil s nápisem 140). Nebo v čem může být ještě problém?dost mě to trápí. V oleji voda není ani naopak. Jsou měněné náplně…filtry..vše nové. Děkuji za každou radu….

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist