Zdravím redakciuvčera som sa vrátil s

Zdravím redakciuvčera som sa vrátil s bratislavského autosalónu. Príjemne ma tam prekvapila cena corvetty. Dokonca tak že mám chrobáka v hlave. Za takú cenu kúpiť 430koní pod kapotou…..NIe je tam niekde zrada? Ako to auto jazdí? Viem že má vzadu namiesto pružín listové pera. Dá sa vôbec s takou pravekou konfiguráciou ten výkon zvládnuť?? a čo brzdy? prevodovka? Prosím o Váš stručný názor na túto káru. Dík..

Odpověď

Správně tušíte, že zrada se schovává v podvozku – na kvalitním asfaltu poslouchá ’Vette jako hodinky, ochotně zatáčí a má nesmírnou přilnavost. Na dobré silnici působí vyloženě neamericky, trochu jako Ferrari Modena s pomaluběžným motorem.Potíže nastanou, jakmile najedete na hrbolatý asfalt, což je tady i na Slovensku bohužel skoro všude. Najednou začne jankovatět, odskakovat, kolébat se... Občas vás nepěkně vystraší i v docela obyčejných rychlostech.Použitelnost Corvette na českých a slovenských okreskách omezují také tvary její karoserie. Ačkoliv je poměrně kompaktní (ve skutečnosti má menší půdorys než Porsche 911), zpoza volantu tomu neuvěříte. Zdá se být široká a nikdy přesně nevíte, jak daleko od krajnice máte pravé přední kolo.Vette navíc není zrovna přátelská na limitu. Rozhodně ji neřadím k autům, se kterým je radost pokoušet se o drifty kdekoli mimo letiště. Spousta lidí to vidí jinak, ale já bych s daným rozpočtem raději koupil Cayman S nebo Z4 M Coupé, i když jsou o tolik slabější než Corvette.

23.4.2008 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist