Zas ty motory.. ja by jsem

Zas ty motory.. ja by jsem to řekl jinak každý motor je stavěny (konstruovany) jinak. Jak všichni tušíme Hondu můžem točit do 9 000 ot/min a motor se nam odvděci (nechutnou spotřebou a opotřebením) perfektnim zažitkem z jízdy a nemusíme se bat, samozřejme motor nebudu dusit na dvojku v omezovaci vecnost (viz moderni tuneri) pak jsou tu třeba naftaci. Ty nemaj cenu točit, zaprve si nicím nepomužem a zadruhe naftak na to neni staven. Ale ted se do toho motam a placam mimo….Prostě dle meho nazoru motory u vysokoOt. motoru jsou motory staveny na mnohem vyssi otacky než je omezovac a tudiž by nemělo dochazet k poskozeni, ale jak řikam clovek nesmi radit pod plnym a nesmi doufat ze když pojede hodinu v omezovaci mu to pomuze.. pak otazka jak dlouho jste v omezovaci pri svizne jizde? ja osobne radim pred…. a i když tak když nechate motor pri dojezdu vychladnout nemelo by se nic stat. pak jsou lide co sotva otoci klickem tak omezovac dva omezovac tri……. dojedou na parkoviste (zas v omezovaci) a chcipnou motor….. pak at se nedivej ze se jim to potka nebo ze jim rupne hlava…… (ale tady na tom webu to stejne vedi vsichni)CO tim basnik chtěl řict? Když mate Hondu (a nejste debil) tak se vam to nepotka, ale jak se chovate k Hondicce tak se nemuzete chovat k naftove 1,9D.. každy motor se cova jinak a každy je staven na neco jineho a nejde rict ze vsechny motory se po minute v omezovaci rozleti… Někde jsem cetl ze každy motor od amg jde do omezovace a je tam nekolik desitek sekund a musi to vydrzet…. teprve pak jde do auta

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist