Záruční oprava – bloková výjimka

Dobrý den, vlastním vozidlo Hyundai IX 35, které je ještě rok v záruce. Vozidlo jsem zakoupil u tzv. přeprodejce a k tomuto jsem také jezdil na pravidelné prohlídky. Naposledy minulý rok v červnu. Když se mi z vozidla začal ozývat podivný zvuk, rozhodl jsem se navštívit autorizovaný servis s tím že provedou pravidelnou prohlídku a zjistí, co se to při zapnutém motoru ozývá za zvuk a případně opraví v záruce. Auto jsem minulý týden přistavil. Nyní mi ze servisu přišel mail, že provedená prohlídka byla uskutečněna, ale že pokud budu chtít řešit záruční opravu, tak musím doložit veškeré faktury a další související dokumenty od předešlých prohlídek. Podotýkám, že byla zjištěna závada vypínače na střešní okno a dále vadná řemenice na klikovém hřídeli, tedy závady naprosto nesouvisející s provedenými prohlídkami. Servisní kniha se záznamy byla servisu při převzetí předložena. Chtěl jsem se zeptat jestli tímto autorizovaný servis neporušuje tzv. blokovou výjimku. Minulý rok jsem taktéž řešil v jiném autorizovaném servisu závadu parkovací kamery a nic po mne nebylo požadováno kromě servisní knihy.
Popřípadě na jaké dokumenty a v jakém rozsahu mají nárok.

Děkuji, s pozdravem Jelínek

Odpověď

A to vozidlo jste koupil jako nové? A ta reklamace je záruční, tj. v prvních dvou letech od nákupu nového vozidla?

8.7.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist