zalomený žhavič

Dobrý den,
Mám automobil Mazda 3 (nafta, r.v. 2008). Motor nešel vytočit do otáček nad 3000, výkon byl nízký a auto prostě jelo blbě. Auto mám cca týden, tak nevím jak dlouho s tím byly problémy. Dal jsem tedy vůz do autorizovaného servisu, kde zjistili, že na vině je ucpaný filtr pevných částic. Ten je ucpaný v důsledku nefunkčního žhaviče na jednom válci.
Při pokusu o demontáž se jim evidentně žhavič zlomil, protože teď řeší, že se bude odvrtávat, případně demontovat celá hlava válce.
Co mě ale zaráží je, že tyto náklady chtějí po mně. Je normální, abych náklady za odvrtávání žhaviče (případně demontáž hlavy válce) platil já jako zákazník? Dal jsem auto do autorizovaného servisu v domnění, že o ně bude dobře postaráno a nemůžu přece za to, že něco mechanik ulomil.
Děkuji za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/17972

3.9.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist