autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > Vyměněná špatná součástka v autoservisu
Vyměněná špatná součástka v autoservisu
Dobrý den, rozbilo se mi nejspíš palivové čerpadlo, nebo palivový filtr. Dal jsem Auto do autoservisu aby se na to koukli a opravili to. Po 4 dnech mi zavolali že si opravené auto můžu vyzvednout. Dozvěděl jsem se, že bez mého vědomí našli závadu a opravili ji. Dali mi tam EGR ventil za 10000 Kč. Byl jsem trochu naštvaný že mi o tom nedali nějaké info abych se rozhodl jestli tam tu součástku opravdu chci. Ale nějak jsem to překousl a myslel jsem že auto už je v pohodě a vše je ok. Auto jsem si vyzvedl, ale hned druhý den nastali stejné komplikace s autem kvůli kterým jsem ho dal do autoservisu. Auto jsem ukázal jednomu známému který je automechanik, a ten řekl že EGR ventil s daným problémem vůbec nijak nesouvisí, a že v autě není potřeba. Takže mi v autě vyměnili úplně jinou součástku která se závadou nemá nic společného. Jsem tedy chudší o 10000 Kč a auto mám pořád nepojízdné. Dá se s tím něco dělat? Je možné aby mi tam dali nějakou součástku bez toho aby mě o tom informovali nebo se mě zeptali?
Odpověď
Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/17972