Vlastním peugeot 306, r.v.1995, který byl

Dobrý den, vlastním Peugeot 306, r.v.1995, který byl opatřen imobilizérem ne v klíči, ale na zvláštním panelu. Je to dovoz ze SRN. Po bezproblémovém užívání si letos v srpnu auto postavilo hlavu a nešlo nastartovat. Odtáhli jsme jej do servisu, ne autorizovaného. Nejdřív zjistili, že by to mohlo být špatným relátkem někde kolem imobilizéru, pak odhadli, že je poškozený imobilizér(ten fungoval tím způsobem, že při zasunutí klíče bylo nutno na skříňce u řadicí páky naťukat čtyřmístné číslo, vysvítilo se na palubní desce písmenko K zelenou barvou a auto nastartovalo). Takže jsem dala souhlas s odstraněním tohoto zabezpečení. Nicméně se pak ukázalo, že chyba nebyla v tomto zařízení, ale při důkladném prozkoumání zjistili, že jsou poškozeny kable, vedoucí k tomuto zařízení(ztrouchnivělé, zrezlé). Tuto chybu odstranili a auto startovalo. Jenže druhý den, co jsme auto dovezli domů, byl problém v nastartování-bylo mi řečeno, že je tam slabá autobaterie, je nutno nabít. Takže baterie je na nabíječce, ale můj špatný pocit z toho, že to není ten hlavní problém, přetrvává. Proto se ptám, jestli může ten odstraněný imobilizer způsobovat to, že celou dobu nevypíná, že vlastně funguje neustále a tím taky "cucá" baterii? Prosím o radu. Děkuji Szkanderová

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist