Uhrazení opravy.

Dobrý den pane doktore. Své vozidlo jsem měl po srážce se zvěří v servisu. Dne 30.10.2013 byla servisem po opravě a po předání vozidla zpět do mého užívání vystavena faktura, která byla z části uhrazena z mé strany a z části ze strany pojišťovny. Celou věc jsem měl tak za ukončenou. Dne 22.1.2014 jsem byl servisem upozorněn, že stále není doplacena částka necelých 3.000,- Kč. Z tohoto důvodu jsem navštívil servis, kde mi bylo řečeno, že byla údajně provedena kontrola první faktury, kdy zjistili, že zde chybí některé díly v uvedené výši. Dále mi bylo sděleno, že tedy z tohoto důvodu byla hned dne 31.10.2013 vystavena další faktura, na necelých 3.000,- Kč, která byla současně po vystavení zaslána pojišťovně k uhrazení. Já jsem tuto fakturu neobdržel a servis mě o tomto neinformoval. Domnívám se, že druhou fakturu neobdržela ani pojišťovna, a to proto, že jsem ze strany pojišťovny byl o všech krocích a platbách informován. Současně však musím uvést, že při předání vozidla do servisu jsem ze strany servisu neobdržel smlouvu o díle a o ceně opravy jsem byl ze strany technika servisu informován pouze slovně v rozsahu 70-80.000,- Kč. Domníval jsem se, že pokud mám sjednané havarijní pojištění, tak rozsah práce i cenu opravy ohlídá technik a likvidátor pojišťovny. Mám za povinnost tuto druhou fakturu uhradit. Takhle by si servis mohl přece za další dva měsíce vzpomenout, že jim ještě chybí doplatit třeba dalších 3.000,- Kč.

Odpověď

To bez seznámení se s podklady takto nelze posoudit.

3.2.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist