Škoda na vozidle – servis

Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o radu.
Zakoupila jsem nové vozidlo v roce 2006 u autorizovaného prodejce. Každý rok chodím na pravidelné servisní prohlídky.
Před týdnem se mi auto rozbilo, ale takovým způsobem, že oprava jde v řádech několika desítek tisíc.
Po týdnu, kdy v servisu (kam chodím na prohlídky) neměli čas aby se alespoň podívali co se autu stalo jsem ho převezla do jiného běžného autoservisu.
Tam mi během 10 min. řekli, že mi praskl řemen, který způsobil velké poškození motoru.
Když jsem kontrolovala servisní knížku, tak ani jednou za celé ty roky nekontrolovali stav rozvodů ani řemenu.
Podle toho jak k tomu autorizovaný servis přistupuje, je skoro jasné, že mi bude tvrdit, že se jedná o náhodu.
Myslíte, že se můžu nějak bránit?
Děkuji LenkaL

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

8.11.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist