autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > Škoda na vozidle – servis
Škoda na vozidle – servis
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o radu.
Zakoupila jsem nové vozidlo v roce 2006 u autorizovaného prodejce. Každý rok chodím na pravidelné servisní prohlídky.
Před týdnem se mi auto rozbilo, ale takovým způsobem, že oprava jde v řádech několika desítek tisíc.
Po týdnu, kdy v servisu (kam chodím na prohlídky) neměli čas aby se alespoň podívali co se autu stalo jsem ho převezla do jiného běžného autoservisu.
Tam mi během 10 min. řekli, že mi praskl řemen, který způsobil velké poškození motoru.
Když jsem kontrolovala servisní knížku, tak ani jednou za celé ty roky nekontrolovali stav rozvodů ani řemenu.
Podle toho jak k tomu autorizovaný servis přistupuje, je skoro jasné, že mi bude tvrdit, že se jedná o náhodu.
Myslíte, že se můžu nějak bránit?
Děkuji LenkaL
Odpověď
Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305