Reklamace

Dobrý den . Chtěl bych se zeptat , či je možné se dožadovat zamítnuté reklamace.
Auto bylo zakoupene 06/13 z autosalonu od oficialního dílera značky jako „předváděčka“.Po cca 2 měsících došlo k poruše v zahraničí -na Slovensku , kde muselo být odtaženo do autoservisu – také značkový servis daného koncernu.Na autě byl vyměněn vstřik.V daném servisu napsal technik žádost o kulanci / auto je po skončení tovární záruky/ ,která byla schválena importerem , takže mi byla poskytnutá importerem značky 70 % sleva na materiál.Chtěl bych se zeptat , či je možné zde v Čechách si nárokovat reklamaci skrytých vad u prodavajicícho a když je to možné jak doporučujete postupovat.Má původní žádost byla zamítnutá s oddůvodněním ,že porucha nastala 2 měsíce po koupi vozidla a dalším důvodem bylo uvedeno nekvalitní palivo.
Děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

5.10.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist