reklamace vozidla

Dobrý den pane doktore, mám na Vás dotaz. Na konci dubna jsem zakoupil v bazaru auto. Od začátku se mi ztrácela v chladícím systému voda, úbytek se pohyboval podle zatížení auta. Po třech měsících sledování a hledání závady jsem navštívil servis, tam mi oznámili, že je špatné těsnění pod hlavou ihned jsem kontaktoval bazar. Reklamaci neuznali ale dali dodatečnou slevu na vůz jako příspěvek na opravu. Po opravě těsnění, to bylo opravdu špatné, se závadu nepodařilo odstranit. V servisu mi řekli, že už jediná možná příčina je prasklá hlava na místě kde nebilo možné tuto prasklinu při kontrole hlavy zjistit, tak jsem si nechal napsat od servisu vyjádření o opravě. S tímto vyjádřením jsem opět navštívil bazar. Reklamaci opět neuznali bez nároku na nic, prý nelze reklamovat už reklamovanou závadu a ani nelze poskytnout další slevu na vůz. Můžete mi prosím poradit jak postupovat dál a jaká šance je na uznání reklamace. Předem děkuji za Vaší odpověď Petr Kralovic

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

17.9.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist