Reklamace opravy automobilu

Dobrý den, dnes jsem už po 3. odvezl auto do servisu kvůli nefunkčním brzdám (vždy ten samý autoservis). Poprvé se projevila závada v srpnu, oprava stála 14500,- včetně nového posilovače brzd. Po měsíci se závada projevila znovu, opět byla provedena oprava 4500,- (diagnostika problému, díly).Včera se ten samý problém objevil znovu opět po měsíci (nefunkční brzy). Auto je na reklamaci v servisu přičemž vedoucí pracovník autoservisu mi přímo sdělil, že bude podotýkám zkoušet závadu vyřešit. Chtěl bych požádat o radu, jak bych měl dál postupovat a na co mám nárok. Rozhodně už nechci platit za další nesmyslné opravy a díly. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-pri-prodeji-aut-spotrebiteli/

15.11.2016 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist