Reklamace ojetiny

Dobrý den, po ujetí 200 km od zakoupení ojetiny spadl rozvodový řemen a auto je tedy nepojízné, navíc jsme pod autem našli vypadlý šroub a v auto servisu konstatovali také chybějící kryt řemene .. .
Nyní chci auto reklamovat.
Autoservis se ve smlouvě uvádí jako zprostředkovatel prodeje a uvádí zde vlastníka jímž je jiná s.r.o. .
Zítra chci auto odvést na reklamaci, jsem domluvený v autobazaru (řekli mi že máme vúůz přivést zítra kdy tam bude technik), ale nejsem si jist zda bych neměl reklamaci podat přímo u vlastníka. Předem děkuji za radu.

Odpověď

Reklamovat musíte u prodávajícího.

6.12.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist