Reklamace ojetého vozu

Dobrý den, v listopadu 2013 jsem kupoval ojetou škodu fabii, 1.9tdi, 74kw, 196 000km, r.v.2005, po prvním majiteli za 95 000 kč. Kupoval jsem přes známého automechanika, se kterým mám smlouvu, že musí auto zkontrolovat a servisovat, aby vyhovovalo provozu na pozemních komunikacích a že mu na toto poskytuji 95 000 kč. Bylo mi sděleno, že je auto v TOP stavu a že mám určitě koupit, tak jsem svolil ke koupi. Celkem mně při koupi stálo auto 104 000 kč. Včetně ceny za cestu a koupi plus vyřízení, technickou, přihlášení, atd. Po cca týdnu mně začala unikat chladící kapalina. Řešil jsem hned, ale auto dal onomu známému servisovat až dnes a přišlo mi na mail toto: Zasílám předběžný rozpočet opravy – rozvody + vod.čerp. 6000,- těsnění 1500, -olej + filtr 1400, – brzd.destičky 900, – práce 4500, -baterie 2700, -opr.hlavy cca 2500-4000,- tedy dohromady cca 21 000,- kč, které by byly potřeba již tak po týdnu po koupi automobilu. Lze se v tomto případě domáhat slevy např. při opravě hlavy? Ostatní opravy zřejmě spadají pod běžnou spotřebu, ale toto mně již přijde moc. Děkuji za odpovědi. S pozdravem, Martin Fuchsa.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

14.1.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist