autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > Reklamace ojetého vozu
Reklamace ojetého vozu
Dobrý den, v listopadu 2013 jsem kupoval ojetou škodu fabii, 1.9tdi, 74kw, 196 000km, r.v.2005, po prvním majiteli za 95 000 kč. Kupoval jsem přes známého automechanika, se kterým mám smlouvu, že musí auto zkontrolovat a servisovat, aby vyhovovalo provozu na pozemních komunikacích a že mu na toto poskytuji 95 000 kč. Bylo mi sděleno, že je auto v TOP stavu a že mám určitě koupit, tak jsem svolil ke koupi. Celkem mně při koupi stálo auto 104 000 kč. Včetně ceny za cestu a koupi plus vyřízení, technickou, přihlášení, atd. Po cca týdnu mně začala unikat chladící kapalina. Řešil jsem hned, ale auto dal onomu známému servisovat až dnes a přišlo mi na mail toto: Zasílám předběžný rozpočet opravy – rozvody + vod.čerp. 6000,- těsnění 1500, -olej + filtr 1400, – brzd.destičky 900, – práce 4500, -baterie 2700, -opr.hlavy cca 2500-4000,- tedy dohromady cca 21 000,- kč, které by byly potřeba již tak po týdnu po koupi automobilu. Lze se v tomto případě domáhat slevy např. při opravě hlavy? Ostatní opravy zřejmě spadají pod běžnou spotřebu, ale toto mně již přijde moc. Děkuji za odpovědi. S pozdravem, Martin Fuchsa.
Odpověď
Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305