Reklamace dílu

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně reklamace náhradního dílu. Zajímalo by mě zda má zákazník při uznané reklamaci náhradního dílu nárok také na bezplatnou výměnu tohoto dílu. Jedná se o to, že předmětem reklamace je daný díl a ne práce. Je toto...

Diskuze

2 komentáře

    Mirek

    jako příklad uvedu výměna xenonové výbojky na Audi A6. Na tomto vozidle byla vyměněna zmíněná výbojka která po měsíci přestala být funkční. Zákazník tuto skutečnost reklamoval, reklamace byla následně dodavatelem dílu uznána a díl vyměněn. Ale u tohoto vozidla je výměna žárovky složitější musí se demontovat nárazník atd. Můj dotaz směřuje k tomu kdo zaplatí tuto práci mechanika (výměna reklamovaného dílu). Zda náklady jdou na stranu servisu nebo jdou k tíži zákazníka. Jak se v takových a podobných situacích řídit. Je někde opora v zákoně nebo tak nějak..?
    Děkuji.

    satam

    V první řadě je podstatné, kdo ND dodal. Zákazník? Pak zaplatí vícepráci bez diskuze a ať si to vymáhá, kde chce. Servis? Pak po zákazníkovi nic nebude chtít a ať si to vymáhá po dodavateli nebo opět kde chce.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist