Reklamace čelního skla
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně reklamace poničeného čelního skla – poničeno škrabkou zakoupenou na benzince, škrabáno pouze 2x a viditelné množství škrábanců, nadále již používán rozmrazovač skel. Vůz VW GolfVII, zakoupen 7/2014 jako předváděcí vůz, cena téměř 500.000.-Kč, auto...
řeknou, že problémem je škrabka a vy jste škrábla znečištěné okno
Dobrý den, kdysi jsem měl podobnou zkušenost ale bylo to způsobeno škrabkou která měla kovový mosazný pásek, pak jsem auto prodal a dál se tím nezabýval. Jinak obecně platí že u věcí jejichž učel a způsob použití je všeobecně znám tak nepotřebují návod na užívaní -tohle zminuji pokud by jste chtěl uplatnovat skodu u výrobce škrabky z duvodu že u ní nebyl návod na užívání.
Sklo si myslým že je v pořádku spíš bych viděl problém ve škrabce a to by bylo na tahanice a znalecký posudek s benzinkou u které jste danou škrabku zakoupil -pokud to dělá pouze tato ale pokud vám škrábance dělají všechny škrabky pak je opravdu vadné sklo a je to na reklamaci u prodejce vozidla.
Rozhodně se nenechte uchlácholit tím že oni nejsou výrobci skla že to musíte řešit s ním. Vy jste si vozidlo koupil u nich takže reklamaci řešíte s nimi a s niíkým jiným.
Ale pozor další věc je zda máte vozidlo koupeno jako obyčejný člověk a váš vztah se tak řídí občanským zákoníkem nebo jste si vozidlo koupil na firmu a pak je Váš vztah s prodejcem řízen Obchodním zákoníkem a tam máte daleko menší šance na ůspěch něco zreklamovat nebot vaše práva byly vzájemně dohodnuty při podpisu smlouvy o prodeji vozu. a jaké jste si zvolili vzájemné ujednání záruk je jen na Vás.