redotaz

Dobrý den, omlouvám se že jsem asi nechápavý proto se vracím ještě jednou k mému dotazu viz:můj původní dotaz+vaše odpověď

Dotaz:

Dobrý den, jaké hmotnosti se vlastně používají pro určení co mohu a nemohu tahat se skupinou B bez skupiny E u soupravy do 3500kg, někdo říka celková s TP, někdo že se bere okamžita hmotnost auta a přívěsu? Příklad 1: auto celková 1700kg, vlek celková 2500kg takže nemohu. Příklad 2: auto okamžitá 1150kg, vlek okamžitá 790kg takže mohu. Která varianta je vlastně správná? Je nás více a každý máme jiný názor takže jestli můžeme porosit o vysvětlení díky padam.
Odpověď:

Rozhodující je zpravidla „největší povolená hmotnost“. Tento údaj by měl být v TP.

Proč tedy vyhláška 341/2014 sb. používá neustále při spojitelnosti vozidel do soupravy okamžité hmotnosti a dokonce i policista (netvrdím že ví všechno…) tvrdil že prázdný vlek na auta táhnout můžu i když jeho celková hmotnost je vyšší a teď jsem si všiml že podobný názor má i kolega v komentáři k původnímu dotazu

Odpověď

Napíšu na to samostatný článek.

5.8.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist