Rád bych reagoval na dotaz ohledně

Rád bych reagoval na dotaz ohledně úpravy M6 na Veyrona. Za prvé mě pobavil a zadruhé si myslím, že by to šlo…samozřejmě, že za cenu menší výdrže motoru…to je snad každému jasný…ale když vezmu v potaz, že japončtí tuneři z firem HKS, VeilSide, TopSecret a mnoho dalších profesionálů do kážou z motoru RB26 DETT (Nissan Skyline GT-R, řadový šestiválec, 2.6l !!! ) udělat více jak 1000koní celkem bez problému! A to neni motor jen na jedno nastartování, ale celkem delší (samozřejmě v určitě míře zkrácená) životnost motoru myslím, že 5.0 by to taky dokázal…jak bylo řečeno inženýři se s 507k dělali dlouho, ale to bez turbodmychadel a za cenu naprosto bezproblémovém chungování a výdrži motoru…čož takový 1000koňový Skyline nedokáže….tím vše a nashlepištěnou… 🙂

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist