Prosím o vaši radu: v říjnu

Dobrý den, prosím o Vaši radu: v říjnu 2010 jsme zakoupili nový os. automobil Hyundai, do kterého ještě před předáním vozu autorizovaný servis dle naší objednávky dodatečně namontoval tempomat. Vůz jsme celý zaplatili hotově. Problém je v tom, že během 4 měsíců užívání vykazuje již po třetí stejnou závadu – auto během jízdy nenadále cuká a nereaguje na plyn. Prodejce tvrdí, že auto je v pořádku a chyba je v domontovávaném tempomatu. Již 2x jsme tuto závadu reklamovali, nyní se chystáme po 3. Na internet. fóru jsme zjistili, že tato závada není ojedinělá a výrobce v podstatě neví, kde je jeho pravá příčina. Začínáme pochybovat, že napotřetí se vše povede opravit. Máme nárok do 6-ti měsíců od koupi odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz v plné výši i když je na vozidle najeto cca 8000 km? nebo co radíte, jak máme postupovat? Na podepsané objednávce je odkazováno na Všeobecné podmínky prodeje nových vozidel značky Hyudai, ve kterých je uvedeno že veškeré spory se řídí Obchodním zákoníkem. Auto je v soukromém vlastnictví. Moc děkuji, Jiří

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-1-cast-nove-auto/15190

22.2.2011 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist