Prosím o radu,jak postupovat.v pátek 28.8.2009

Dobrý den,prosím o radu,jak postupovat.V pátek 28.8.2009 jsem koupila v autobazaru auto,se kterým jsem odjela asi 20km domů.Auto jsem zaparkovala na parkovišti před domem a když jsem potřebovala v neděli odjet do práce,neotočila jsem klíčem v zapalování.Tuto závadu jsem hned v pondělí 31.8.2009 telefonicky oznámila prodejci.Dnes ráno se dostavil zaměstnanec autobazaru,pokusil se s klíčkem otočit a pak mi sdělil,že je chyba ve spínací skříňce,a to není skrytá vada,tak si musím zajistit opravu,respektive výměnu spínací skříňky sama.Prosím Vás tedy o radu,jak mám postupovat dále,zda mám nárok na opravu od autobazaru či odstoupení od smlouvy.Auto bylo ve vlastnictví autobazaru.Děkuji za pomoc a přeji pěkný den.Kornelová

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

5.9.2009 12:29

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist