problém s reklamací

dobrý den
v srpnu minulého roku jsem si zakoupil nové vozidlo Š-Rapid. začátkem ledna jsem reklamoval závadu – bouchání v levé přední části vozidla, v servisu NH Car zjistili závadu- tuším vadný kryt převodovky, avšak neměli nový náhradní díl, měl být až v polovině února. Vzhledem k tomu že se mi od té doby vůbec neozvali, byl jsem se dnes zeptat v servisu jak to vypadá a přejímající technik mi sdělil, že bohužel ještě náhradní díl nemají a hned tak mít nebudou. Od reklamace uplynul víc jak měsíc, závadu nemám opravenou a nikdo neví , kdy bude nový díl na opravu. Co mohu v dané věci dělat?díky za radu V.Fejfar

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-1-cast-nove-auto/15190

21.2.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist