Právě jsem si přečetl odpověď jirky

Dobrý den,právě jsem si přečetl odpověď Jirky Červenky na dotaz Lucase z 9. dubna a navrhl bych alespoň drobnou úpravu váší odpovědi. Formulace vaší odpovědi ve mě totiž utváří dojem, že čím těžší auto budu mít tím je bezpečnější, přičemž ve skutečném světě hmotnost vozidla není v žádném případě úměrná bezpečnosti, pak by jsme také nepotřebovali ncap a stačilo by každé auto zvážit a zhodnotit prvky aktivní bezpečnosti ;-). Asi by bylo vhodné napsat něco o tuhosti karoserie a kompatibilitě deformačních zón jednotlivých vozidel, přičemž právě kompatibilita či spíše nekompatibilita deformačních zón vozidel různých tříd je důvod, proč velké auto vyjde ze srážky lépe i když má méně hvězdiček (ne proto, že je bezpečnější, ale proto že má výše položenou deformační zónu a překročí deformační zónu menšího vozidla, což je nebezpečné pro ostatní). Je to obsáhlá tématika a byl by z ní určitě i zajímavý a poučný článek, případně mohu poskytnout trochu literatury a kontakty na lidi co tomu opravdu rozumí.

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist