pojišťovna AXA

Zdá se mi , že pojišťovna AXA postupuje svérázně vůči mně jako pojistiteli vozidla. U této pojišťovny jsem si pojistil auto- před dvěma či třemi roky. Auto jsem prodal v loni v létě. Nyní jsem obdržel výzvu k zaplace ní 2 200 Kč, neboť jsem nevypověděl pojiostku včas a to dopisem a s vlastnoručním podpisem. Od července, kdy jsem auto priodal jsem pochopitelně pojistku neplatil a na pojišťovnu jsem odeslal E-mail s informací o prodeji.Nyní mi representant AXY poslal výzvu k zapplacení a dneškem datovanou výpovědí pojistky, jinak odešlou věc na Sdružení pojistníků.Od doby, kdy jsem nezaplatil, pojišťovna mne neupozornila, že by E-mail nebyl formální ukončení a ani že pojistka končí po dvou měsících po termínu prodlevy. Soudím, že poslat nyní dopis s ukončením pojistky bych si jen podepsal pokyn k tomu, abych směl zaplatit tu částku, o kterou jim jde. PoslaL jsem pojišťovně kopii potvrzení odboru dopravy o tom, že auto je prodané (červen 2014 a na to jsem se dozvěděl , že to ppojišťovnu nezajímá.
V případě potřeby ochotně pošlu E-maily vyměněné mezi mnou a pojišťovnou.
Budu vděčný za radu- jsem důchodce a  ta částka je pro mne dost vysoká- nemluvě o pocitu podvedeného zákazníka
Jaroslav Zapletal
e-mail jarda167@centrum.cz

Odpověď

Rozumím Vám správně, že jste to oznámení o převodu vozidla poslal jen emailem? A přílohou byla kupní smlouva?

23.2.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist