Pojistná událost bez výplaty pojistného plnění

Dobrý den , dne 17.5.2014 se mi stala dopravní nehoda. Kamarád řídil já jsem byla spolujezdec ( jakož to pojistník a majitel vozu s kupní smlouvou (Alfa Romeo 156 2,4 JTD r.v. 2000) ) kdy do nás nacouvalo druhé vozidlo (Renault clio r.v. 1992) . K dopravní nehodě nebyla přivolaná policie , protože nebyla škoda nad 100 000,- ,ani žádna ujma na zdraví . Cela věc byla nahlášena z mé strany 19.5.2014 ,22.5.2014 se byl podívat na moje vozidlo likvidátor od společnosti ČSOB ,kde jsem dostala informace že se to bude řešit možná totální škoda (bouráno na levou přední stranu ,ko levý nárazník ,kapota zohlá , nárazník odřený lak , levé světlo urvané úchyty, ). Likvidátor mi řekl osobně při prohlídce , že tam není nějaká dlouhá doba na likvidaci že by to mělo být do týdne hotové. V té době jak se auto nabouralo jsem měla vozidlo cca 8 dní , měla jsem dostat za chvílí řidičák ,proto jsem jela z kamarádem a byla jsem jako spolujezdec. Celá věc se řešila strašně dlouho, volala jsem neustálé na pojišťovnu. Proto jsem si půjčila přes ČSOB pojišťovnu dne 20.6.2014 náhradní vozidlo ( z Czechocaru ) na které mám mi řekli na pojišťovně narok do té doby než budu mít vyplacené peníze ,měla jsem auto zapůjčeno do 25.6.2014 s tím že si mám zavolat na pojišťovnu jestli zapůjčené vozidlo prodlouží,auto mi bylo prodlouženo do 31.6.2014. Tohoto dne mi volali z Czechocaru že pojišťovna řekla že mi to nemají prodloužit že tam jsou nějaké pochybnosti a že mi mají auto odebrat . Hned tento den jsem volala na pojišťovnu ČSOB , kde jsem žádala o vysvětlení , řekli mi že celá věc řeší likvidátor a že vice informaci nemají . Na což jsem zašla na ČSOB pojišťovnu na pobočku, kde mi řekl pán z ČSOB , že se zkusí podívat do systému přes nadřízenou že ji to ukáže vice informací, na což mi oznámil že je vše v pořádku ,a že je to v šetření . Ten den jsem odevzdala auto cca kolem 19 hod. , kde jsem se ještě doptala pana z czechocaru proč mi bylo odebráno vozidlo a ti mi řekli že se na to ptali a že se jim pojišťovna nevyjádřila tak proto. Že si mám zavolat na pojišťovnu a když tak mi vůz dovezou na zpět. Od té doby jsem auto již nedostala, neustále jsem volala na pojišťovnu jak cela věc vypadá, psala jsem stížnost co se týče klamných informací od operátoru, která mi sdělily že mi bude likvidátor volat a že mi řekne více informací. Volala mi pak likvidátor a jen mi oznámil proč mi vzali vůz že na něj již nemám nárok a že bych si ho musela hradit na své náhrady, a že celá věc je v řešení a že to je normální postup při řešení pojistných události .Kdy jsem celou věc nechala tedy na pojišťovně. 21.7.2014 jsem volala na pojišťovnu s tím že mě celá věc již obtěžovala,auto mi už dva měsíce stojí před barákem a chátrá , s tím ať mě okamžitě někdo kontaktuje a řekne mi více informací. Ten týž den mi volal likvidátor že by měla být cela věc uzavřena do konce tohoto měsíce ,ptala jsem se kdy mi bude vyplacena finanční částka a mě bylo řečeno že do konce měsíce.
Dne 25.7.2014 mi přišel dopis ze společnosti ČSOB

Cituji dopis :
Oznámení o likvidaci pojistné události č. 2144009768,datum škodné události 17.5.2014 , Pojišťený : H***** Marek ,SPZ pojišťeného 2T1****, Poškozený Veronika Rajskupová ,SPZ poškozeného 2A*****

—————————————-
Vážená paní Rajskupová,na základě hlášení škodné události a Vámi uplatněných a doložených nároku , jsme v souladu s platnými právními předpisy stanovili výši náhrady školdy takto :
pojistnou událost uzavíráme bez výplaty pojistného plnění na základě VPP VPV 2014, část C, čl. 3 odst. 2, ve kterém je uvedeno následující:
Uvede-li oprávněná osoba při uplatňovaní práva na pojistné plnění vědomě nepravdivé nebo hrubě zkreslené podstatné údáje týkající se rozsahu pojistné události , nebo podstatné údaje týkající se této pojistné události zamlčí.
provedeným šetřením pojistitele bylo zjištěno , že veškeré uplatněné poškození vozidla alfa romeo nebylo způsobeno provozem vozidla renault clio . Poškození obou vozidel spolu nekorespondují.
Konec citace .

Nechápu proč jsem nedostala proplacenou škodu na svém vozidle a už vůbec nechápu proč mi píšou takový dopis co mi došel . Jsem z celé věci psychicky nadně, z cele věci už 3 týdny krvácím cela tato situace mě stresuje, nemám finanční obnos abych se mohla obrátit na nějakého právníka , v dopise je uvedený pojistník který nesouhlasí z pojistníkem který je uveden v záznamu dopravní nehody. Předem moc děkuji za pomoc v teto situaci. Rajskupová

Odpověď

A Váš dotaz směřuje přesně k čemu?

4.8.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist