Pane doktore berane prosím o radu

Dobrý den, pane doktore Berane prosím o radu jsem, už s toho zoufalá, prodala jsem auto, kupující byl při podpisu smlouvy maximálně spokojený auto si důkladně prohlédl, auto jsem s ním projela (řídila jsem já) když jsem mu nabídla, aby si ho vyzkoušel za volantem sám odmítl, podepsal kupní smlouvu , zaplatil a odjel. Druhý den jsem ho chtěla odhlásit a on si na mě vymýšlí věci, že jsem mu zatajila skryté vady např:že nefungují brzy a jiné věci, které sám viděl, že jsou v pořádku v okamžiku prodeje. Auto je z roku 1996 což znamená, že stav vozidla odpovídá staří. Do smlouvy jsem na doporučení kamaráda dala formulaci „jak stojí a leží“ vyžaduje po mě snížení ceny a nebo, že auto okamžitě vrátí a došlo to i tak daleko, že do to chtěl zapojovat policii a právníky popř: i soud. Co mohu prosím v této situaci dělat už se to trvá několik týdnů, pro urychlení jsem nabídla slevu na kterou přistoupil a během několika hodin, s tím nesouhlasil. Auto má u sebe a není sním žádná domluva , několikrát do konce chtěl auto přivést a odstoupit od smlouvy , ovšem já si nechci vzít zpět auto, které odjíždělo v pořádku nevím co za tu dobu na něm mohl zničit či vyměnit za horší díly. Chci ho odhlásit, zrušit pojistku , aby ještě na mojí pojistku neudělal nějakou pojistnou událost.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

29.1.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist