Pane berane,obracím se na vás s

Vážený pane Berane,obracím se na Vás s žádostí o pomoc v naší né moc příjemné situaci. Minulý rok v únoru si můj manžel koupil nový vůz na IČO u společnosti Heller. Na podzim tohoto roku nám na křižovatce nedalo přednost jiné vozidlo a zrušilo mám celý pravý bok vozu. Zdemolovaný vůz jsme dali na opravu opět do autorizovaného servusu společnosti Heller, ale od převzetí vozu z opravny nám vůz táhne výrazně do prava a proto jsme jim vůz vrátili a prosili o opětovnou opravu. Na voze opraváři vyměnili vše, co by mohlo zapříčinit táhnutí vozu na pravou stranu, ale vůz táhne dál a proto se dnes snažili nám namluvit, že je to zcela přirozený jev, který se může u aut vyskytovat. Chtěla jsem se zeptat, jaké máme možnosti vyreklamování vozu či získání našich peněz zpět, je-li vůz psaný na firmu.Moc Vám děkuji za Vaši pomoc.Přeji hezký den.Kateřina

Odpověď

Záleží na tom, zda se jedná o výrobní vadu, tj. vadu, kterou byste uplatňovalo proti prodejci nebo o špatně udělanou opravu, tj. uplatňování vady proti opravce (i když je to jeden a týž subjekt). Nechal bych to znalecky posoudit a pak uplatnil reklamaci podle toho, "čí" vina to bude.

20.2.2009 5:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist