Oprava vozidla

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak postupovat v následující situaci. Předal jsem do servisu vůz s objednávkou na přelakování drobného oděrku. Servis oznámil, že provede navíc i servisní akci vyhlášenou výrobcem vozu. Vůz byl od doby jeho nákupu zcela bez závad a bez problémů, servisovaný přesně podle pokynů výrobce. Servis si vůz bez problémů zcela funkční převzal. V termínu, kdy měla být dokončena oprava lakování mi ale oznámili, že auto je zcela nepojízdné, protože je patrně špatná celá převodovka. Výrobce ale odmítá vadu uhradit, protože je už měsíc po záruce, a že se mám dostavit do servisu, aby se určila ceny opravy, protože auto nejde nastartovat. Musím přiznat, že mne to šokovalo. Oznámil jsem servisu, že jsem předal zcela funkční a pojízdný vůz a očekávám jeho převzetí ve zcela funkčním stavu zpět, a že zatím neplní termín ze smlouvy, kterou jsme uzavřeli. Požádal jsem je pouze o oznámení termínu, kdy mi mohou předat funkční můj vůz zpět. Chtěl bych se zeptat, jak postupovat. Podle mne mohla být vada buď už z výroby, ovšem nijak se neprojevovala, popř. mohla být způsobena samotným servisem, který neodborně provedl servisní akci výrobce, neboť ta se právě týkala převodovky. Mám za to, že mám právo získat zpět svůj vůz ve stavu, v jakém jsem jej předal servisu. Nebo se mýlím? Děkuji za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/17972

5.5.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist