Opakovaná reklamace

Dobrý den, pane doktore,

Před několika měsíci (únor 2017) jsem jel do servisu ohledně opravy zadních lemů blatníku. V rámci opravy byl mj. vymontován nárazník, zadní boční dveře, zadní světla. Po převzetí opraveného vozu jsem zjistil, že do kufru zatéká. V servisu v rámci reklamace zjistili, že zatéká okolo světel skrz zadní čelo na podlahu kufru. Po této opravě jsem však zjistil, že do vozu opět zatéká, nyní jsem převzal opravený vůz. Bohužel jsem zjistil, že závada přetrvává. Jedná se tedy o opakovanou reklamaci téže závady třikrát (během necelých 3 měsíců). Je možné kromě nekonečných „oprav“ přistoupit k odstoupení od smlouvy? Jaký byste doporučoval postup?

Děkuji a přeji pěkný den.

Odpověď

Odstoupit od které smlouvy? To auto je nové?

24.5.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist