Obracím se na vás s prosbou

Dobrý den,obracím se na Vás s prosbou o radu. V únoru roku 2005 jsem na IČO zakoupila novy vůz prostřednictvím leasingu. Na auto mám dovozcem danou záruku 3 roky, která vyprší počátkem příštího roku tj.2008. Bohužel, od listopadu 2006 se auto (s týdenními přestávkami) nachází v servisu. Minulý týden jsem ho opět předávala k opravě. Jelikož je auto již po třetí v opravě se stejnou vadou, chtěla jsem se zeptat jak mohu dál postupovat???. Respekt. jestli mám nárok na výměnu vadného vozu za nový?? Dovozce mi tvrdí, že již závadu zná a auto na 100% opraví. S výměnou se moc neztotožňuje. Ale já mám pochybnosti a raději bych zvolila výměnu. Obávám se totiž, že i kdyby tentokrát už auto opravili, mou nedůvěru v jeho bezpečnost to nezmění (autu totiž za jízdy zhasínal motor a nebylo možné jej nastartovat). Nebo ještě jsem se chtěla zeptat, jaké řešení je pro mě v danou chvíli nejvhodnější??? Předem mockrát děkuji za radu.S pozdravemPavla Baránková

Odpověď

Volba mezi nároky je na Vás, můžete proto požadovat i výměnu vozidla za bezvadné. Pokud to prodávající odmítne, předejte věc k zastoupení advokátovi.

23.1.2007 8:54

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist