autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > Obracím se na vás s prosbou
Obracím se na vás s prosbou
Dobrý den,obracím se na Vás s prosbou o radu. V únoru roku 2005 jsem na IČO zakoupila novy vůz prostřednictvím leasingu. Na auto mám dovozcem danou záruku 3 roky, která vyprší počátkem příštího roku tj.2008. Bohužel, od listopadu 2006 se auto (s týdenními přestávkami) nachází v servisu. Minulý týden jsem ho opět předávala k opravě. Jelikož je auto již po třetí v opravě se stejnou vadou, chtěla jsem se zeptat jak mohu dál postupovat???. Respekt. jestli mám nárok na výměnu vadného vozu za nový?? Dovozce mi tvrdí, že již závadu zná a auto na 100% opraví. S výměnou se moc neztotožňuje. Ale já mám pochybnosti a raději bych zvolila výměnu. Obávám se totiž, že i kdyby tentokrát už auto opravili, mou nedůvěru v jeho bezpečnost to nezmění (autu totiž za jízdy zhasínal motor a nebylo možné jej nastartovat). Nebo ještě jsem se chtěla zeptat, jaké řešení je pro mě v danou chvíli nejvhodnější??? Předem mockrát děkuji za radu.S pozdravemPavla Baránková
Odpověď
Volba mezi nároky je na Vás, můžete proto požadovat i výměnu vozidla za bezvadné. Pokud to prodávající odmítne, předejte věc k zastoupení advokátovi.