Obracím se na vás s prosbou

Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc, při domáhání se plnění ze strany pojišťovny, která se tomu zjevně vyhýbá. V tomto případě se jedná o stav, kdy při jednoduché nehodě došlo k poškození mého vozu a otázky zavinění byly jednoznačně vyřešeny na místě PČR. Viník, ani neměl žádných námitek. Z této strany je vše zajištěno a bez komplikací. K nahlášení škody došlo neprodleně(do 24h) od obou účastníků. První prohlídka a vozu(pouze dostupných částí bez demontáže) byla učiněna teprve po několika urgencích z mé strany a zní vyplynul první a posléze i poslední požadavek na zjištění funkce pohonu(elektrického). Zde bylo odbornou opravnou zjištěno vážné poškození pohonu a jeho řídících součástí, což bylo i potvrzeno kontrolním technikem pojišťovny. Přestože jsem se dotazoval na další postup věci a několikrát urgoval odpověď pojišťovna již nereagovala. cca po 30 dnech jsem obdržel vyrozumění o pojistném plnění, které není ani 0,1 z částky jen poškozeného pohonu. Po mé stížnosti a nesouhlasu s plněním, pojišťovna dle vyrozumění neshledala žádného pochybení a to přesto, že je zjevný cenový rozdíl mezi skutečnou škodou a plněním. Dokonce ani nevadí absence zjištění skutečného rozsahu škody, který k dnešnímu dní(cca 90 dní po nehodě) pojišťovna nemá a nepožaduje jej. Naprosto ignoruje můj požadavek na předložení výpočtu částky plnění, pro možné zjištění nesrovnalostí. Na většinu dotazů, upozornění, urgence, připomínky a jiné nereaguje, jedinou odpovědí je automatická reakce systému, že můj požadavek přijal. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji.

Odpověď

Nechte udělat znalecký posudek a pak je žalujte.

12.12.2009 8:20

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist