Můj dotaz se týká reklamace servisního

Dobrý den. Můj dotaz se týká reklamace servisního úkonu – seřízení geometrie vozidla. Prováděla se natřikrát ve dvou různých servisech (pokaždé za peníze) a stále to nebylo to pravé. Nedávno jsem se dozvěděl, že aby byla geometrie na mém autě seřízena správně, musí se zadní náprava automobilu (konkrétně Peugeot 406) stáhnout k zemi do přesné referenční výšky, ve které se následně vše seřizuje. Zpětně jsem se na toto v obou servisech zeptal a bylo mi sděleno, že tato nutná část seřizovacího procesu provedena nebyla. A že o tomto postupu ani nic neví. Takže teď budu geometrii provádět napočtvrté, opět za další peníze, tentokrát v autorizovaném servise, kde ví co a jak. Má otázka je: mám šanci všechny tři předešlé nesprávně provedené úkony (v obou nekompetentních servisech) reklamovat a chtít zpět své peníze? Nepříjde mi správné platit za něco, co jsem v podstatě nedostal. Nemluvě o projetém palivu, ztraceném času a zničených nervech. Pomohlo by nechat si vytisknout, ověřit a podepsat oficiální postup, a tento jim následně ukázat? Děkuji.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/

29.3.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist