Mé auto bylo nabouráno viníkem pojišťovny

Dobrý den, mé auto bylo nabouráno viníkem pojišťovny Uniqa. V době opravy (cca 1 měsíc) jsem byla nucena vypůjčit si náhradní vozidlo. Na telefoní lince mi bylo sděleno, že není problém si auto vypůjčit, s tím, že mi bude uplatněno odečtení pevných nákladů za ujetý km (3 Kč/km). Jiné podmínky mi řečeny nebyly. Auto jsem si tedy v klidu půjčila. Doba zapůjčení byla 27 dní, všechny důvody zapůjčení jsem vyjádřila v korespondenci. V závěru mi byla zaplacena poloviční částka z fakturace tedy 9.000 Kč. S vyjádřením jsem nesouhlasila a dále mi bylo pouze oznámeno, že doba půjčovného byla stanovena dle č.j. Audatex (12 dní) a mé půjčovné bylo nižší než obvyklé (o 50 Kč). Prosím Vás o radu mám nějakou šanci tento boj vyhrát, když jsem na dané věci nebyla upozorněna a jak mám postupovat při nesouhlasu s vyjádřením. Děkuji Vaníčková L.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna/nahrada-skody-pri-dopravni-nehode-1-cast/articles.html?id=1800

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna/nahrada-skody-pri-dopravni-nehode-cast-2/articles.html?id=1895

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna/nahrada-skody-pri-dopravni-nehode-3-cast/articles.html?id=2143

24.10.2012 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist