Máme zakoupený firemní automobil mercedes ml,

Dobrý den,máme zakoupený firemní automobil Mercedes ML, záruční doba končí 5.1.2009, v letošním roce se neustále vyskytovala závada( svítí kontrolka diagnostika motoru) a servis pokaždé ( zatím 2x) vyměnil plynový pedál , ale auto bylo s tímto problémem v servise již 4 x, ale někdy neopravili nic, akorát přehráli nový software. V minulém týdnu byl vyměněn podruhé plynový pedál,v tomto týdnu blikala kontrolka znovu, po návštěvě servisu ( v jiném městě) byla diagnostikována opět porucha plynového pedálu.Protože v úterý jdeme do servisu již potřetí měnit plynový pedál, prosím poraďte , co se s tím dá dělat, auto mi totiž brání ve výkonu povolání, neboť musím neustále jezdit do servisu a kromě toho už v něm mám strach jezdit, protože auto při blikání této kontrolky ztácí výkon a necítím se v něm bezpečně. Dá se případně odstoupit od smlouvy ? Nebo jakým způsobem mám servis přinutit ať už to konečně opraví?Děkuji mockrát za odpověďZdravímIng. Renáta Staňková

Odpověď

A to auto je na leasing nebo koupené hotově?

25.11.2008 10:13

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist