Mám dotaz ohledně reklamace opravy auta

Dobrý den,mám dotaz ohledně reklamace opravy auta servisem. V mém případě jsem sjednal opravu netěsného spojkového ložiska s tím, že mi vymění všechny spojkové díly tzn. ložisko, přítlak,lamelu i dvouhmotový setrvačník. Ve smluvený den jsem si pro automobil přišel a těšil se na opravené auto. Technik mi předal automobil, automobil jsem nastartoval a po ujetí cca30 metrů auto ztratilo výkon, ozýval se z motoru skřípavý mechanický zvuk a motor po chvilce zhasnul. Auto jsem ihned vrátil servisu a technik nedokázal říct příčinu. Podotýkám, že tato oprava stála s výměnou dílů přes 30 tisíc Kč. Jak mám správně postupovat při reklamaci, když nevím, jak dokázat, že před zásahem servisu auto jezdilo lépe a motor byl kultivovanějiší. Nemluvě o jejich "opravě" zadní automatické ruční brzdy. Kde po jejich zásahu se přestala atomaticky odbržďovat a řekli mi, že ji seřídili, ale že je tam komunikační problém, který prý vyřeší v autorizovaném servisu na který mě odkázali, avšak "opravu" si naúčtovali a já mám platit i dořešení problému v jiném servisu. Jak jim dokázat jejich špatně odvedenou práci a reklamovat ji? Má si snad člověk před každou návštěvou sjednat na prohlídku vozu soudního znalce, který stav auta před a po opravě prověří?

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/17972

3.3.2010 9:44

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist