Mám dotaz ohledně mojí kupní smouvy

Dobrý den, mám dotaz ohledně mojí kupní smouvy na auto. minulý týden jsem zakoupil auto, kde mi prodávající sdělil, že zde bylo měněno turbo filtry, těsnění pod hlavou atp. Dnes jsem zjistil, že mi nefunguje klimatizace( do té doby jsem ji nepoužíval) a klesá výkon motoru. Zajel jsem tedy do servisu na kompletní diagnostiku a zjistil, že výkon klesá kvůli špatnému kontaktu na pedálu což není tak drahá oprava. Ale technik zjistil že z auta teče olej kvůli špatnému nasazení hlavy motoru a špatnému zatěsnění. V chladiči klimatizaci je díra což je nákladnější investice a další spoustu nedodělků o čemž mě prodávající neinformoval. V kupní smlouvě mám ale uvedeno: Vozidlo je prodáno v opotřebeném stavu tak, jak bylo kupujícím prohlédnuto a byla provedena zkušební jízda. Kupující byl seznámen se stavem vozidla. Od převzetí vozidla tj. 1.6.2013 odpovídá kupující za veškeré škody a vady vzniklé na vozidle. Na vozidlo byla poskytnuta sleva 4000,-kč na celkový stav. Vozidlo je bez záruky, s čímž je kupující seznámen. Je možné si nárokovat od prodávajícího nějakou kompenzaci za skryté vady jako je například nefunkční klimatizace o čemž jsem nebyl informován? Za odpověď předem Děkuji Jakub

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

18.6.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist