Mám auto suzuki ignis 1,3 (ještě

Dobrý den, mám auto Suzuki Ignis 1,3 (ještě vyrobené v Japonsku) Auto servisujeme pravidelně v autorizovaném servisu. Nedávno se objevila závada, která se projevovala tak, že nedržely otáčky motoru, ovšem jen někdy. V servisu se závada neprojevila, proto nám auto vrátili s tím, že by vše mělo být v pořádku. Za tento pokus o opravu jsme zaplatili 2800 Kč. Problém se ale začal objevovat stále častěji, až došlo k tomu, že auto nedrželo otáčky vůbec, do kopce skoro nejelo, atd. S tím jsme ho tedy dali do servisu (kde nám sdělili, že tedy znovu otevřou předchozí zakázku). Bylo nám sděleno, že protože netuší, co by mohlo být příčinou, budou postupně zkoušet měnit díly a hledat. Uběhly 3 týdny, závadu se nepodařilo odstranit (nenašli zdroj problému), ovšem autoservis po nás požaduje 5500 Kč. Chtěla bych se zeptat, zda na to mají právo, i když stav auta je úplně stejný, jako před předáním do servisu. Díky za radu a pomoc. Míša Potočková

Odpověď

Pokud ty úkony byly po odborné stránce nezbytně nutné k tomu, aby takovou závadu našli a odstranili nebo se o to alespoň pokusili, pak ano. Doporučuji to zkonzultovat v jiném servisu téže značky nebo jinde, kde to rozumí. Pokud ty úkony ale nezbytné byly, pak jim na to nárok vznikl.

17.9.2011 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist